Band DJ 16234 nep?

Ik vooral aan de Maas :slight_smile:

1 like

Iedereen mag lekker doen en laten wat hij zelf wil,… of je nu wel of geen forumlid bent hier. Zou ff lekker worden zeg als je lidmaatschap hier je zou verplichten om iedereen te moeten helpen die ergens een miskoop doet.

1 like

Waar staat ā€œverplichtenā€? Wat blijft goed lezen toch lastig…

1 like

Nou, zoals jij het stelt, zou ik me bijna verplicht gaan voelen als ik Jasper zou zijn. Je schrijft het niet maar verwacht het wel

1 like

Je hebt nogal een waardeoordeel over hem waarom hij dat niet eventjes doet voor de forumgedachte.

Als je er niets mee bedoelt, haal het dan weg

Ik denk dat je best onderscheid kan maken tussen mensen die een probleem hebben daar even hulp/bevestiging bij nodig hebben ipv mensen die om de haverklap willen weten of iets echt is. Maar ik snap wel dat je je als handelaar niet per se wil uitspreken over de producten van een ander, zeker als het een negatief oordeel zou zijn.

6 likes

Maar Jasper heeft toch iets over gezegd. En daarna kwam TS nog meer advies vragen hier

Weet je wat ik grappig vind. Dat wij ons allemaal gedragen als zelfbenoemde experts die een horloge op een foto kunnen beoordelen.

TS: Als je twijfelt aan jouw aankoop, en je hebt het over serieus geld, dan pak je je horloge onder de arm en ga je naar een expert.

Moet je betalen voor zijn advies? Ja, lijkt me wel.

Is het zinvoller dan hier foto’s plaatsen en (ook) commentaar te krijgen dat kant-nog-wal raakt? Ja, lijkt wel.

Zeker dat vintage spul is lastig te beoordelen. Laat staan dat je het niet eens in handen hebt…

Zo. Goedemorgen

2 likes

TS heeft horloge al geretourneerd (slim denk ik).

Dit is de nabrander over wat Jasper wel of niet zou moeten doen :stuck_out_tongue:

1 like

Altijd jammer :wink:

2 likes

Ach weet je Ruud. Het stoort me gewoon meer en meer dat er vaak zomaar iets geroepen wordt.

Vaak ook zonder enige kennis van zaken en vooral; zonder het horloge gezien te hebben.

Maar misschien moet ik eerst gewoon nog een kop koffie pakken…

3 likes

Altijd een goed idee. Ben het wel met je eens wat betreft de rest. Als je iets niet weet, zeg dan niets ipv ruis te creƫren.

1 like

Voor mij begint Afrika ook bij de moerdijkbrug.

3 likes

Als ze bij AVW een Rolex echtheid check gaan verkopen voor €100,- per horloge zijn ze rijk. Ik snap überhaupt niet dat dat niet bestaat.

2 likes

Dit topic is aan het verzanden…:thinking:

1 like

Ik was aan het wachten of er nog iets leuks aan kwam. Maar tot nu toe zijn alleen een aantal leden elkaar aan het verwijten dat ze niet kunnen lezen en dat Jasper maar zijn bedrijfsmodel over boord moet gooien. :sunglasses:

5 likes

Just another day at the officešŸ˜‚

2 likes

Beetje flauw om op internet te gaan zeggen wat iemand anders wel of niet moet doen. Ik kan me voorstellen dat er enorm veel van die vragen binnenkomen, zeker in het segment van deze ā€œinstapmodellenā€. Een Rolls Royce garage kan toch ook niet elke keer meekijken als iemand een probleem met zijn BMW heeft?

3 likes

Mooie spreuk, die ga ik onthouden!

You made it. @AmsterdamVintageWatches en jij zitten er morgen in.