Hoi!
Zijn er nog heren of dames op het forum actief die zelf leren horlogebanden maken?
Of zijn er nog forumleden die goede aanraders hebben?
Fotos en ervaringen zijn zeer welkom!
Hoi!
Zijn er nog heren of dames op het forum actief die zelf leren horlogebanden maken?
Of zijn er nog forumleden die goede aanraders hebben?
Fotos en ervaringen zijn zeer welkom!
Ko is altijd de aangewezen bandenkoning op dit forum. Zijn schermnaam ontgaat me momenteel even.
Ik las laatst dat Ko ermee is gestopt.
Maar als je de zoekfunctie gebruikt zal je nog wel wat andere bandenmakers vinden.
Dat zou heel jammer zijn; weet je dit zeker?
Jaren terug aardig wat banden bij hem gekocht en toevallig dacht ik er deze week over om binnenkort een Ko band voor een nieuw horloge te bestellen.
Ik ben groot fan van Dangerous9Straps. Top kwaliteit.
Ja, hij is gestopt:
Zeker, @vintage4all bijvoorbeeld:
https://www.1971straps.com/webshop/
Of @jankoxxx:
Ha, ik wist niet eens dat die hier ook zat op HF. Ook eentje van liggen, qua kwaliteit en afwerking is dat absolute top.
The strap tailor maakt geweldige banden. Vind ik.
Thanks
Thanks
Ik ken inderdaad iemand maar deze lijkt zijn pijlen enkel nog op retailers gericht te hebben
Ietwat grotere volumes zeg maar (5+) ipv van b2c 1op1 custom bandjes helaas. Ik moet al héél veel moeite doen om iets voor mezelf gemaakt te krijgen
Watchstrapheaven +1. Jan luistert goed naar de wensen en levert vakwerk.
Ik ben as we speak met Bernd in overleg om een custom lederen band voor de B-1 te laten maken door 1971straps
Ik kan @lugten ook van harte aanbevelen! In mijn NA-topic kan je wat meer zien en lezen van zijn werk.
Dankjewel was een leuk project