Dat ligt aan de vent waar je het aan vraagt, maar wat mij betreft is er niks mis mee!
Wie is dit? Ik ben verliefd!
Barbara Palvin
Dank, ff gegoogled maar ben toch niet meer verliefd. Kan snel gaan
Is ze te oud?
Ah de wereld van @anon50762135 en van mij. Waar vrouwen minder lang meegaan dan het pak melk in je koelkastdeur.
Zucht, die quick fixes voor love hè. Ik blijf een hopeloze romanticus. Een onbegrepen Twentsche Shakespeare met een kleine voorliefde voor een grote bips.
Allebei wit en halfvol.
En bij jou een pak volle chocomel.
Heeft iemand nog iets te zeggen over Invicta? Wedden dat @Chillekasper dan binnen een minuut terug is?
Hahaha ik schoot hard in de lach. Ze hangt me op als ik haar zo ga noemen
Haha, dat denk ik ook. Ik ga even een bak koffie maken en de hond uitlaten, want Chris is wakker geschrokken uit zijn met Marseillaise zeep gevulde tobbe en achter zijn toetsenbord gekropen.
Dat kan nog wel even duren.
Zoals de waard isâŚ
Vrouwen moet je ook niet in de koelkast bewaren!
Leuke vintage Invicta. Ik blijf ze cooler vinden (understatement) dan moderne Invicta.
Wat mij nog wel eens helpt is om het bandje helemaal naar voren te draaien zodat het over de wijzerplaat valt, dan zie je meestal beter waar de aanzet is. Ook helpt het om een fatsoenlijke bergeon wissel-dinges te hebben, die zijn als een beitel afgeschuind, dat werkt echt goed.
Ik was toen nog geen bandenswapper, die is ouderwets bezweken aan vocht, stof en wellicht te veel squash.
@anon50762135 werkt als een tierelier. Ik moet 'm een paar borrels in zân mik douwen als ik van 'm wil winnen met poolen.
Op een tech-beurs is dat zoooooo fout. Ik bedoel, ik ben er niet ongevoelig voor, maar toch. Zoooo fout.
In Soviet Russia, the flapje folds You!
In tegenstelling tot mijn wereld, waar vrouwen lang genoeg meegaan om zuur en klonterig te worden, en slecht voor de maag.
Dat is correct. Mijn partner wordt bar bar bitchy als ze het koud krijgt.
Whaha
En dan nog lukt het niet. Hoe heette dat Zutphense bier ook alweer?
Dit veroorzaakte jij zeker met deze lap tekst.
Hee, in Zutphen had ik mij verslikt, maar Apeldoorn was lik op stuk.
Man man man man man, wat was dat bier zwaar in Zutphen. De Black Eagle Seven Stripe Stout of wat het ook maar was. Ik heb de naam verdrongen.
Het I-woord is al een aantal keer gevallen maar @Chillekasper lijkt nog niet te zijn opgeroepen.