Bandje vervangen lukt niet

@Chillekasper, ga voor een Bergeon 6767 en voor een donkere vrouw! :heart:

De goedkoopste plek waar je de Bergeon kan vinden is Cousins UK.

1 like

Kasper zit te chillen met die Koreaanse dames van de beurs, denk ik.

1 like

Ik wilde juist suggesties voor die andere hebben. :confused:

3 likes

Uh-oh.

De eerste les voor vanavond: Als je slechte grappen over vrouwen zit te maken, en je partner vraagt waarom je lacht…

Leg dan de grap niet uit. Het blijkt dom te zijn. :blush:

bitches willen in 'm chillen is het zo maar
kasper ho maar, kasper ho maar night!

6 likes

Als je gewoon lekker jezelf blijft komt het vanzelf op je pad. Ik trek het aan door die goedkope tattoo’s op de knieĆ«n en een TT Rolex.

4 likes

Voordat ik je buiten HF om stalkte heb ik eens gedroomd dat wij klasgenootjes waren op de middelbare school. Mijn onderbewustzijn had een heel secuur beeld van jou geschapen in de vorm van David Hasselhoff met getatoeƫerde kuiten.

Je was echt ziek vervelend trouwens, ik kon niets van de les Duits volgen. :confused:

4 likes

@Chillekasper, heb je dat bandje nu al los?

image

13 likes

Dit gaat heel erg snel off topic. En nu wordt het nog persoonlijk ook. Een soort van shadowy flight into the worrisome world of a man who does not exist.

2 likes

Dit is waarom ik een hoger trustlevel wil.
image

edit: nu zijn die 29 seconden voorbij en like ik de verkeerde post. :joy:

5 likes

image
Jaaaaaaa!

Is een latertje geworden

Het is een vouwbandje! :smiley: Je moet dat metalen lipje omhoog buigen en dan kan ie gewoon open. :joy:

image

Ik sluit niet uit dat daaronder een vast staafje zit.

3 likes

:man_facepalming:

1 like

Gewoon even klinnagel uitboren, klaar

Als je die band naar voren vouwt en je duim weg haalt (of de band weg haalt) kunnen we wellicht zien of ƩƩn of ander volltrottel hier shoulderless spring bars heeft gebruikt. :slight_smile:

1 like

Niet moeilijk doen, band aanzet pen gewoon doorknippen en een nieuwe met dubbele kraag gebruiken als je het bandje terugzet.

Veel minder risico op krassen dan peuren met een mesje, klein schroevedraaiertje oid.

Gr

RonP

Nee! Niet doen! Als het een horloge is met vaste pinnen, dan zit je met de gebakken peren! Dit alleen doen als je zeker weet dat het wel veerpennen zijn.

1 like

NEEEEEE niks doorknippen!

1 like

Dat is het hoogstwaarschijnlijk.

Het is zo’n bandje, maar dan net even anders.

afbeelding

Dat stalen vouw dingetje even omhoog buigen en je bandje kan er vanaf.