Leuke vintage, uit de tijd dat smaak nog heel gewoon was bij Invicta
No kidding, ik vind deze
Leuke vintage, uit de tijd dat smaak nog heel gewoon was bij Invicta
No kidding, ik vind deze
Heb al een 4k tv van Samsung en nog een fijne zuigert van 2100 watt, voor t milieu zeg maar.
We willen nu foto’s van die Koreaanse dames zien! Die hou je nu voor jezelf hè snoepert.!
Wait, what?
Hoe doet die gozer dat? Hij crashte ooit het forum binnen met een vraag over, mind you, Invicta’s die 224 antwoorden opleverde.
Een vraag over energiezuinigheid van watchwinders had 154 antwoorden tot gevolg.
Nu kom ik terug van zaalvoetbal en zie tot mijn stomme verbazing dat de bepaald niet ingewikkelde noodkreet “bandje vervangen lukt niet” alweer over de 100 antwoorden heeft opgeleverd.
“accio reacties!” of zoiets.
Jahaaa! Daar kijk je van op hè?
Is dit het aantal kleuren of de prijs Alletijd?
Kasper is echt naar bed volgens mij. SPELBREKER. Kasper kijkt nu de foto’s van de Koreaanse dames op zijn telefoon in de zolderkamer.
Nou nog ééntje dan:
4k oftewel ultra hd. 4 X full hd pixels meen ik. Te bekijken met een 4k Netflix abo. Wat we hebben.
Ah, dat kwam dan weer toevallig goed uit zeg. Voor hetzelfde geld heb je geen moer aan dat ding.
Gewoon tv kijken kan ook, vult ie zelf op. KPN is ook al met een geselecteerde groep klanten bezig met 4k uitzendingen. Maar op Netflix kan ik echt zien wat dit scherm kan. Vooral docus van natuur zijn prachtig. Haarscherp en diepte in het beeld. OLED is alweer wat mooier maar ook een stuk duurder. De ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op.
Ik vind chillekasper wel een coole gast.
Lekker tegen de Vinex-stroom in gewoon je eigen ding doen. En dit ook blijven doen, ondanks alle bagger, shit, gezeik, etcetera die hij over zich heen krijgt…
Mooi om te zien. Hij vindt Invicta z’n favo merk en that’s it : Favoriete Merk. Van Kasper. Punt.
Ieder het zijne en Kasper heeft Invicta. Punt.
Hoe cool is dat ?
In één woord: RESPECT !
Aan Kasper kunnen alle meelopers een voorbeeld nemen.
Ik denk dat ik me spoedig toch maar eens in Invicta ga verdiepen. Vermoedelijk het vintage deel, want dat ligt me beter.
Kasper @Chillekasper , je bent een toffe gast !
Groet, SybrenAnne
Meeloper!
Vintage Invicta zal het dan wel worden bij jou.
Wil je echt goed beeld dan is OLED natuurlijk wel het mooiste op de markt.
Heb jij er ook al 1 xD
Er waren niet bepaald veel koreanen op deze beurs. Wel een aantal goed uitziende blonden dames.
Deze topic was serieus bedoelt . Ik weet niet waarom sommige van mijn topics zoveel bezocht worden.
Dik in orde
Dan moet je om half zeven 's ochtends eens wakker worden naast diezelfde Koreaanse dame als haar gezicht nog aan het kussen kleeft van 's nacht’s oefeningen, dan schrik je je dood.
Ik las net een artikel dat de gemiddelde Koreaanse madam in stedelijke gebieden 70 ballen make-up per maand verbrast en daar twee uur mee bezig is, met het countouren en beschaduwen van zo’n engelengezichtje.
Niet dat ik ze zonder make-up lelijk vind, trouwens. Maar het zou net zijn of iemand je vrouw voor een volslagen vreemde heeft omgewisseld. Al zullen sommige mannen dat toejuichen.
Zijn topics nopen gewoon tot half on-topic en half off-topic gereutel wat men gezellig vindt. Dat het dan ook nog eens aan een blije baas met een Invicta-fetisj opgehangen wordt maakt het nog laagdrempelig ook.
Het is hier een soort van RTL-varieteit met zo’n MMS-act. en presentatie van Mies Bouwman-achtige figuren.