Bandje vervangen lukt niet

:joy: vraag mij weleens af wat het beheer hiervan vind? Maar het zorgt wel in veel gevallen voor een goede sfeer.:+1:t2:

2 likes

Eens.

@chillekasper, koop eens een Rolex.

Ik snap dat we in andere sferen zitten, maar er zijn hier ook meer dan genoeg meiden die per maand 70 ballen uitgeven aan make-up. Ik ken ze wel in ieder geval.

En dan zitten de nagels er nog nieteens bij.

1 like

Hij is er al bijna he, ik bedoel, Invicta en Rolex appeleren aan dezelfde doelgroep. :slight_smile:

@Chillekasper, trek je niks aan van wat men hier zegt en benadruk je individualiteit en muskus-achtige mannelijkheid eens door een GS te halen.

Dat kan, mijn dames zijn over het algemeen vrij naturel geweest. Maar ook jij moet toegeven dat er maar weinig Nederlandse dames zijn die de kunst verstaan om hun gezicht van rond naar perfect hartvormig te manipuleren. Zover gaat het hier ook weer niet.

Haninthehouse

Sup baby, whut whut.

2 likes

Eens!

1 like

Ik zou graag een Rolex kopen. Maar eerst moet ik op zijn minst eentje eens echt hebben gepast. Daarnaast zijn ze best aan de hoge prijs. Wat natuurlijk fair is je krijgt er namelijk wel echt iets voor. Maar een airking gaar vanaf zo’n 4k en dat kan ik niet zomaar missen.:sweat_smile:

2 likes

Jij had geen kinderen moeten nemen Kasper :sunglasses:

Ik vermoed dat we ongeveer dezelfde leeftijd hebben (ik 30) en ik struikel al over dat geld voordat ik bij de badkamer ben 's ochtends.

3 likes

Ben ook 30

Ben uit 88

2 likes

Vind ik wel bij je passen, inderdaad.

Oh yeahh, 1988 represent :muscle:t2:

1 like

Toen het Nederlands elftal nog iets was…

Damn. Wat oud!

(Ben eind van deze maand ook 30 -zucht-)

TEAM 1989 ook present! :boxing_glove:

2 likes

Achja kinderen. Moet eerlijk zijn dat ik zelf uit een zeer arme situatie kom waarbij ik een deel van mijn ouders schulden op mij heb genomen zodat zij niet op straat zijn beland.

7 likes

Ik zou nooit gele verf gebruikt hebben.

Ouch. Dit is zeldzaam, je krijgt van mij een excuses. Ik maakte uiteraard een grapje. Ik zit er erg warm bij, maar vind 4K natuurlijk ook veel geld.

Als je je ouders nog hebt, knuffel ze maar van mij de volgende keer dat je ze ziet. Ik ben een weesprinsje en dat is iets wat ik graag zou willen doen!

6 likes

Respect!

1 like

hahha zal het aan de woningbouwvereniging melden. :grin:

1 like

Als ik dat nou toch een had kocht ik een appartement boven de AD :wink: :heart_eyes::sunglasses::joy:

1 like

Respect :+1::+1:

Dat zou idd lekker zijn.

1 like