Bang voor aankoop fake watch *Omega smp300*

Dagje berlijn en een mooi horloge in 1 x
Klinkt perfect !!

3 likes

Heb net een deal gesloten met @Erik11 de bovenstaande advertentie. Allebei een goed gevoel en ik ben niet meer bang voor een replica :slight_smile: #blijalseenkind

8 likes

Ik zie nu dat hij er ook 1 te koop heeft/had :wink:Das nog mooier en beter voor de forumspirit :muscle:
Proficiat

Proficiat en veel plezier met je nieuw fantastisch horloge! :clap::+1::clap:

1 like

Ik hoop dat zoā€™n SMP300 wel 100% waterdicht is!

3 likes

Als je twijfelt gewoon nieuw kopen bij een verkoper met reputatie. Anders blijft het waarschijnlijk toch knagen bij je. Is ie wel Echt? Is ie wel echt? Is ie wel echt echt?

Edit, Gefeliciteerd!! Die van @erik11 zijn altijd echt! Die man weet wat hij doet!

3 likes

Die chinezen kunnen best veel

Gefeliciteerd met je Seamaster, het is echt een prachtig horloge (ik spreek uit ervaringšŸ˜€)! En leuk dat je het ook binnen het forum hebt kunnen vinden.

1 like

Had mijn hoop er ook niet op gevestigd omdat het alleen om ruil zou gaan maar heb een bod gedaan en toch overeen kunnen komen :+1:t3::+1:t3: :slight_smile:

2 likes

Interessante discussie dit. Ik ken de eeuwige spanning tussen niet ā€˜te veelā€™ willen betalen en het recht op goede service en zekerheid.

Wat zijn jullie ervaringen met garantie via het grijze kanaal? Want ik heb gelezen dat bijv de Seiko importeur geen garantie geeft op exemplaren die niet via AD zijn gekocht. Ik verwacht dat Omega, die toch niet bekend staan vanwege goede service, zeker niet soepeler zal zijn.

Zelf ooit een speedmaster bij dealer in Den Bosch gekocht en eerste beurt bij importeur. Horloge was maaaaanden weg en bij volgende beurt door Pikotech bleek dat er een en ander technisch niet in orde was. Volgens Maarten (pikotech) zou omega service technisch goed moeten zijn, maar het probleem was onverklaarbaar.

Helaas een dilemmaā€¦

Geweldig, dat het zo is gelukt!
Mijn blauwe Seamaster heb ik 16 april jl. bij forumlid @Redwatches gekocht. Het is een lust voor het oog en in het echt is de Seamaster helemaal prachtig!

4 likes

Nog maar 2 weken geleden was ik op bezoek bij een servicepunt van Omega en zij vertelden me dat als er problemen zijn met het horloge tijdens de garantieperiode, het het horloge opgestuurd wordt naar Omega (Brussel).

Als er problemen zijn na de garantieperiode en/of er later service nodig is dan kan het horloge gewoon worden gebracht, zij zorgen voor de afwikkeling.

Het maakt niet uit waar het Omega horloge is gekocht, de garantie geldt internationaal, als het garantiekaartje (en het pictogram kaartje) er maar bij is. Zij kunnen/willen de afwikkeling verzorgen.

Overigens was ik niet bij het het Omegaservicepunt i.v.m. problemen, maar om voor een vriend informatie te vragen omdat ik in de buurt moest zijn.

2 likes

Ook als er is gekocht bij een niet Authorized Dealer, maar via het Grijze kanaal? Dat is mooi als het zo is. Ben benieuwd of forumleden dit ooit echt hebben meegemaakt.

1 like

Klopt helemaal, dus ook als het ā€œgrijsā€ of in het buitenland is gekocht, als de garantiekaartjes maar aanwezig zijn.

Bij een grijze dealer altijd vragen om een afgestempelde Omega garantiekaart door een AD.
Dan heb je gewoon internationale Omega garantie!

1 like

Inderdaad, wel door een AD afgestempeld, dat vergat ik te vermelden.
Ook kun je de naam van de AD terugvinden op de website van Omega!

1 like

Dat is nuttig, bedankt!

1 like

Namens mij ook gefeliciteerd. Een recente aan een zeer scherpe prijs. Eind goedā€¦ al goed! Wens u zeer veel draagplezier.

1 like

Dankjewel :+1:t3:

1 like