Bartman, uit eigen ervaring kan ik de Alpina aanraden!
Dat blauw is wel speciaal. Heeft alle kleuren blauw.
Ik heb al zo weinig kleur (mat zwart, glossy zwart, gestructureerd zwart, vostok zwart en een creme seagull)
Mooi!! Alpina is hier volgens mij toch een beetje ondergewaardeerd. Maar als je dit ziet: wauw
Moet wel moet zo’n nickname…
Dat zou mijn “iets anders” voorstel zijn als toevoeging.
Met de kop eraf schurkt ie heel dicht tegen je budget.
Een BJ7100, 42mm.
Misschien tussen wat bad-eendjes?
Volgens mij heeft deze het inhouse uurwerk en vergt iets meer doorsparen. De gewone variant is zeker een aanrader en moet wel te krijgen zijn rond dat budget. Ook zijn er Aquis gmt’s:
deze is rond 2600€
Klopt, maar dat was de Aquis op het eerdere plaatje ook . Daarnaast is het gewoon een gave versie.
Ik heb wat gesurfd erover. Hij is best groot lees ik. Zelfs eerder 45mm!!
Klopt, met een pols van 20,5cm is dit geen probleem . Je bent van harte welkom in Doetinchem om te komen passen en bepotelen.
Die is trouwens wel erg vet
Dit is wel de lelijke versie die bij invicta vandaan komt. Minder strakke case, bezel action en geen drilled lugs
Ook lelijke stamped clasp
De Mido geeft je 80u power reserve, is een GMT …
Maar als je meer wrist presence wil, dan denk ik dat je voor de alpina moet gaan.
Dit
Had ook de fout gemaakt om tussenstops en toegevingen te maken. Nadien spijt van en sta je verder weg van je uiteindelijke doel.
Mss een mini tussenstop om je honger te stillen een gmt zoeken voor - 200€, kan je je broek niet met scheuren.
Bv:
Ik zou even doorsparen in plaats van over een paar maanden later spijt hebben dat je niet voor de Breitling bent gegaan en veel hebt moeten afschrijven op een van de bovenstaande opties.
Bartman, indien je holygrail een Avenger is en het dubbele van het budget, dan zou ik niks kopen en het geld opzij zetten en doorsparen.
Je koopt nu iets wat het voor jou net niet is, en wilt dan toch de Avenger dan duurt het sparen nog langer!!!
En geloof mij die Breitling ga je niet uit je hoofd krijgen
Zo is het en heb ik het ook ervaren. Heb je een bepaald type in gedachte dan laat dat lastig los en blijft knagen.
De Oris vind ik echter ook mooi, misschien net iets te druk.
Succes!
Ps, vragen over de Avenger, no problemo!