Basel2019: Wat vinden we van de nieuwe Rolex Yachtmaster?!

Mooie filmpjes komen er langs op multi media… waaronder de nieuwe Rolex Yachtmaster. 42 mm schoon aan de haak! Chromalight markers op de wijzerplaat (kent iemand deze techniek?) en een 3235 uurwerk.

Ik hou persoonlijk niet van een rubberen band… verder vind ik de bezel wel heel gaaf!


![image|230x500]

9 likes

Het oogt voor mij net als de Breitling Super Ocean. Ook die nieuw aangekondigde. Erg mooi dus.

1 like

Je moet ervan houden. Te groot en te dik. Niet voor mij dit horloge.:slightly_smiling_face:

8 likes

Het is gewoon een te grote sub met een andere bezel.
Mwehhh

10 likes

Wit goud, zal dus geen best seller worden

2 likes

Meer van hetzelfde, jammer…

2 likes

Net zoals de nieuwe goud/stalen Sea-Dweller, een nouveau riche klok voor de liefhebbers van een spierwitte Range Rover Sport / Mercedes G Klasse AMG…

Komt wel een beetje generaliserend over, daar ben ik me van bewust, maar hier moet ik aan denken bij de nieuwe dikkere sports modellen van Rolex.

Veertig is het toverwoord! In millimeters welteverstaan! :+1:

Groeten,

Noel.

17 likes

Alweer een Invicta cloon :joy:

5 likes

Op basis van de foto’s gaat die op mijn wishlist.Als de mogelijkheid er is, om te passen zal de keuze gemaakt worden.Qua maat is het voor mijn pols ok.

Vind hem niet heel spannend. Gaat in ieder geval niet op het verlanglijstje.

ja, liefhebber van :smiley: haha

1 like

ik vind de rose gouden in 40mm echt super gaaf, heeft ook wel een tijdje op mijn lijstje gestaan (wat standaard groter is dan ik ooit ga kopen :D). Deze nieuwe is toch wel weer erg gaaf, maar ben ook wel benieuwd wat die 2 extra mm doen…

42mm. :man_facepalming:

They lost it.

We zullen het zien over 40 jaar. Of die er mooier op wordt… :joy:

Dertien in een dozijn. Kortom, typisch Rolex.

:zipper_mouth_face:

2 likes

Vond de rosegolden mooier, had je iets speciaals. Deze lijkt op een opgesmukte sub…

2 likes

Ja dat was mijn eerste reactie ook. Dat horloge steekt straks nog voorbij je pols (ik heb dunne polsen). Maar toch is er blijkbaar vraag naar. Ik ga er vanuit dat ze niet de con-collega’s aan het nadoen zijn…

Althans dat hoop ik…

1 like

veertig is het nieuwe zesendertig :wink:

1 like

Weinig verrassend en goed herkenbaar.

Ook een mooi maatje hoor.:+1:

Hier ook liever een 36mm DD DJ of Expl I.

Groeten,

Noel.

Ik vind de staalkleurige bezel van de oude modellen juist zo onderscheidend. Jammer nu zwart