Basel2019: Wat vinden we van de nieuwe Rolex Yachtmaster?!

En toch… je wordt wakker, nog duf loop je naar de douche… ongemerkt sta je toch net te lang onder de douche… snel opschieten je loopt je kledingkast in dressy casual wordt het met je Yachtmaster all black… je loopt de garage in en daar start je je Aston Martin DB9 in donker blauw met zwarte bekleding… beetje dat (ver van je bed Show) gevoel!

Dan heeft ie wel wat!

7 likes

Austin Martin?

Bedoel je een Austin Seven?

1 like

Niet iedereen heeft de polsen van een zes jarige

4 likes

Hij is schitterend bedoel je te zeggen?

Ik vind hem mooi

1 like

Haha zo zie je maar ik heb er niet eentje… een Aston uiteraard! :roll_eyes:

1 like

Vanwege de rubberen band? Er moet gewoon een oyster band op. Op een rubbertje vind ik m ook niet mooi… misschien wel veilig… maar niet mooi!

Ik vind hem gaaf in deze combi

Maar op oyster wellicht nog mooier idd

Een geslaagde hommage aan de Sub.:wink:

Als je pols ‘m kan hebben draagt ie vast wel leuk :wink:

1 like

De collega’s gaan idd een maatje kleiner. Maar ach ja. We zullen zien… voor mij IMHO een no go met die reuze maten. :v:️:stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaaaa dan wel!

Behalve als je naar je pols kijkt en aan het stuur draait. Realiserend dat wij als westerlingen grote mannen met ferme polsen zijn. Maar … de grootse afzet markt Azië… daar zijn ze kleiner… oops. Ik snap het niet… oh. En je rijdt met je AM naar se jachthaven naar ik aanneem :grin::see_no_evil:

1 like

Nee. Dat klopt. Maar de meeste kopers wel…

:v:
Asian. Here I come!

:beers:

Uiteraard! Net gekocht bij Burgess. Hij ligt in Cannes trouwens :sunglasses:. Daar ligt Mn 114060 trouwens voor als we morgen gaan duiken!

1 like

En deze voor het diner… :grin:

:beers:

6 likes

Juist! Stijlvol op diner. PP Calatrava?

Nu nog horloge voor het stappen daarna.

1 like

De charme van de yacht master vond ik de niet zo bonkige en meer elegante kast.
Maar goed, ik denk dat de gemiddelde klant voor een Rolex sportmodel meer met “in your face” dan met elegantie heeft.

Dan wordt het sowieso een Richard Mille toch? Maar ja welke… kan moeilijk kiezen…

Wel op NATO band trouwens.

Ik heb er de pols niet voor, maar ik vind hem wel gaaf.

Kom maar door !!
Pure klasse !

1 like

Waar je over op HF veel leest over de GMT, sub, DJ, DD etc hoor je dat een stuk minder veel over de Yachtmaster… waarom is da? Is de Yachtmaster niet zo populair als toolwatch? Weet jij dat @HanDavinci?

1 like