Baselworld 2018

Mocht je met vliegtuig willen, dan ben je afhankelijk van het vliegschema. Gewoon even kijken op Easyjet en aan de hand daarvan de dag indelen. En mocht je overnachten, wacht niet te lang met boeken want het zit tjokvol tijdens Baselworld. En dan heb ik het nog niet over de kamerprijzen die worden gevraagd…

1 like

Ik vind door de week wel prettig. Maar volgens mij is het altijd wel druk. Overnachting moet je snel boeken, zit snel vol. Nu al!

Meestal rijd ik op woensdag heen, donderdag baselworld en dan heb ik meestal 2 opties; meteen door naar huis of nog even bij vrienden eten en slapen en op vrijdag naar huis rijden. Donderdagmiddag en avond rijden, rijd wel wat relaxter dan op vrijdag.

2 likes

Heb er ook enorm zin in. Vorig jaar was een groot succes, incl de after party die weken duurde met een bepaald Nederlands horloge merk.

2 likes

Vrienden van mij wonen sinds kort in Basel dus ik heb een logeerbed en ga met de auto van de baas! :sunglasses:

Ben benieuwd wie nog meer gaat; het lijkt mij wel gezellig om niet alleen te gaan! :smirk:

Hoor graag wie er nog meer gaat en zin heeft in een platonische dagje BaselWorld daten!

Overigens is echt allés in Suisse schreeuwend duur; ik ga alvast sparen voor de lunch of neem -heel Hollands- bammetjes mee :innocent:

En die vliegt met EasyJet
:slight_smile::slight_smile:

3 likes

Ik ga met enkele HF’ers op de vrijdag 23 maart. Ik kijk er al naar uit :grinning:

2 likes

Welke rij zit je? :smile:
Edit: Jullie zitten zeker op rij 1 of 2 in de auto. Of @25tien moet een Espace rijden met 3 rijen :smile:

1 like

Voorin de EasyJet VIP vlucht van 08.55uur vanuit Schiphol. En jij?

Zelfde vlucht, rijtje 12 met extra beenruimte voor al m’n handbagage die mee gaat die dag :wink:

Aan welk horloge kan ik je herkennen? :smile:

2 likes

Kijk dan zitten we achter jou, we hebben de 14e rij met 3 man. Wat ik in maart draag weet ik nog niet, wat ik morgen draag is al een vraagteken :joy:

1 like

Niet tegen de stoelen schoppen hè :smile:

1 like

Spruitjes vlucht?

Spruitjeslucht? Je moest eens weten. Easyjet pakt uit voor dit evenement. Rij 12 t/m rij 14 worden speciaal gepimpt voor het evenement.

2 likes

Aaah joh

Een hint dan

En zo is het maar net. Alleen de vrije geesten gaan niet werken op vrijdag en vertrekken alvast naar Basel. Geen drommen pleps voor hun neus met spruitjeslucht die pas vanaf zaterdag binnendrommen. In stijl vliegen in de de rijden 12, 13 en 14, afgeschermd voor het NON-WIS volk dat toevallig een low-budget ticket heeft geboekt die dag. Gratis champagne en kaviaar op vertoon van je VIP Baselworld ticket.

En de vrouw mag ook mee, die licht tevreden naast je onder een echt wollen dekentje. Uiteraard gaat ze shoppen in Basel zelf zodat jij rustig op de fair kunt rondlopen…

Hier de vrouw Basel 2017 trip:

1 like

Zit net in Glasgow vanaf 22 maart, maar ik volg de impressies wel.

@25tien, doe jij nog ff een nieuw Aramar zoektocht filmpje, dan kan ik al lachend en proestend mijn Haggis en Pint verorberen…:wink:

4 likes

De Baselworld app is zojuist geüpdatet (iOS).

3 likes

Ben ook heel erg benieuwd naar de nieuwe weg die Breitling in gaat slaan.
Drastische veranderingen met de komst van Georges Kern. Nog 4 lijnen: Navitimer / Superocean / Premier / Chronomat
Hoop dat ze dat niet al te drastisch in 1 keer doen en dat een gedeelte van de professional lijn (Evo-B50) wel wordt voortgezet.

1 like

Dat ze ook terug naar de kleinere diameters gaan kan ik alleen maar toejuichen! En een beetje uitdunnen van de collectie is ook niet slecht… Zou Longines bv ook eens mogen doen :slight_smile:

2 likes

Seiko SBEJ001

Seiko SBEJ001

Beetje druk ?