Baselworld 2018

Hey! Een instaprolex :joy::sunglasses:

1 like

Haha, het woord van de maand, geloof ik.

1 like

Een instapseiko bestaat dat ook?:sunglasses:

Is dat geen pleonasme?

2 likes

Seiko staat toch voor de instap naar de echte horloges ? Voor mij persoonlijk is Seiko het enige niet Europese merk dat echt meedoet. Prijs/kwaliteit is fantastisch en ook nog eens inhouse. GS is zelfs erg respectabel, ook in het iets hogere segment.
Kunnen een hoop Europeanen een voorbeeld aan nemen.
Mocht Seiko op Baselworld staan, dan hoop ik op een mooi 3 wijzer model, 40mm, blauwe plaat, 100m waterdicht, met 8L uurwerk, van rond de 1000-1500 euro, als goedkoop alternatief voor een Oyster Perpetual 39

2 likes

Een merk dat al zolang mee doet, zoveel iconische modellen heeft geproduceerd. In zoveel verschillende segmenten. Ja, respect is dan nog een eufemisme wat mij betreft.

Bovenstaand jubileum model is tevens voorzien van een display back.

1 like

Een display case back voor een quartz? Zit toch een batterij in. Beweegt dan toch niksā€¦

1 like

Dat neem je doorgaans aanā€¦maar met een display case back weet je het zekerā€¦

9 likes

Al staan sommige uurwerkjes stil, dan is het nog steeds een genot om naar te kijken. Ook hier zal het om om de afwerking ā€˜draaienā€™.

Mijn kristallen bol zegt dat de Rolex GMT Master aan de beurt is voor een kleine

Update :slight_smile:

Bron: Duitsland.

5 likes

Heel goed mogelijk. De BLRO schijnt uit produktie te worden genomen

2 likes

mogelijk daarom.

Instant bommeke! Loop al naar mijn AD:heart_eyes:

2 likes

Doe mij maar dit.

2 likes

Stalen pepsi gaat niet gebeuren denk ikā€¦

1 like

Cerachrom.

Cerachrom pepsi bedoel je? Die is er alā€¦alleen niet in staalā€¦meteen de reden waarom ie er ook niet in staal gaat komenā€¦

Koop je vandaag een BLROā€¦en morgen optisch dezelfde voor een kwart van de prijsā€¦lijkt me niet logischā€¦

Deze wordt wel al jaren voorspeld:

3 likes

Ook goed. Loop terug naar mijn ADā€¦:face_with_raised_eyebrow:

De huidige GMT-MASTER 2 blijft gewoon bestaan, witgoud 18K, voor ca. E35K.

Andere merken hebben ook modellen
witgoud, platina en staal.

Op afstand moeilijk te onderscheiden.

Mijn vrouw heeft een Bvlgari armband, staal met geelgoud. Kost een beetje.
Diezelfde armband is er ook in witgoud/platina met geelgoud. Kost een heleboel.

Voor een uitlopend model is het dus hĆ©Ć©l slim om Ć³Ć³k een stalen versie te introduceren: veel verkopen met veel marge en veel blijde klanten en Rolex ook blij (RRP E7K).

1 like