Baselworld 2018

@revanderpoel Mijn reactie was juist niet aan jou gericht maar aan al die Rolefielen die dit topic weer kapen :grinning:

1 like

Maar wat hoop jij gepresenteerd te zien op Baselworld ?

Gratis eten! Blijf een Hollanderā€¦

3 likes

Ik hoop nergens op. Ik zie wel wat er komt en of er iets leuks bij zit en daarom zie ik graag diversiteit in dit topic voorbijkomen.

Zie je nou wel. Ik wist gewoon dat ik het juiste deed

2 likes

Ik verwacht niet zoveel; daarvoor weet ik er gewoon te weinig van en de merken houden niet voor niets hun kaarten tegen de borst tot de laatste avond.

Ik hoop dat Sinn 40mm versies uitbrengt van hun duik-/fliegerhorloges in duikbootstaal of met TEGIMENT coating. Momenteel hebben alleen de 42-44mm modellen dat soort technologie en dat is jammer want ik heb wel trek ik een onverwoestbaar horloge met draaibezel. Deze dus in het klein graag:


En - ik kan het toch niet laten - met alle positieve geluiden over de Oysterflex banden van Rolex - sorry hoor @tijdig - zou het me niets verbazen als die op meerdere modellen wordt uitgebracht. Zie ook het voorzichtige (?) succes van Everest/RubberB/ABP. Dweller zonder rode tekst en stalen pepsi GMT lijken me ook kanshebbers.

2 likes

Ik ben best nieuwsgierig naar;

Wat heeft JCB het afgelopen jaar gedaan met TAG Heuer?

Wat gaat dit model kosten?

En, doet Tudor dit jaar iets met hun mooiste horloge?

2 likes

Okay, dan wat tegen geluid om het Zwitserse geweld wat in te dammen.

Ter ere van het 25-jarig jubileum van het GrandSeiko 9F quartz caliber -dat tot op de dag van vandaag nog tot de best presterende behoort- brengt Seiko 2 limitedā€™s uit. Beide voorzien van een bijzondere wijzerplaat met emboste quartz logoā€™s.

Verder hebben ze een 5 punts ster op de dial, die staat voor de hoge precisie van +5 / -5 seconden per jaar!

Het gaat om de volgende modellen:


ā€¦SBGV238 - 600 stuks Ć  $6,200.00ā€¦


ā€¦SBGT241 - 1,500 stuks Ć  $ $4,586.00

Te zien op Baselworld.
Volledig artikel op WUS

3 likes

Fuck wat een geld voor eens seikootje

2 likes

De Rolex van de toekomst

1 like

Tudor die van de Harrods uitvoering een niet limited uitvoering in het programma introduceert. Bij voorkeur met een groene dialšŸ˜Š
Tevens de big block herritage

2 likes

:astonished:

10 likes

Misschien liggen deze er ook alā€¦

De Mini-Turtle Series:

https://www.fratellowatches.com/announcing-the-new-seiko-prospex-mini-turtle-series/

1 like

Ja dat snappen die Rolex boys niet. Die vinden zoā€™n precisie per dag al heel wat.
:rofl:

3 likes

Rare lui zijn dat inderdaad :wink:

5 likes

Seiko is toch alles op Quartz? :joy:

Je-weet-wel, die techniek die de hele Zwitserse horlogemarkt op de knieƫn dwong. Mss weleens van gehoord?
:joy::joy:

1 like

Ken ik niet. Staat Seiko Ć¼berhaupt wel op de lijst voor de beurs? Heb ze vorig jaar op de SIHH niet gezien :kissing_heart: afijnā€¦ alle mooie merken komen tenslotte enkel en alleen uit Europa. Wat betreft autoā€™s, luxe goederen, wijnen, whisky etc etc

1 like

Een beads of rice bracelet. :scream: Overigens vind ik dat wel het leukste aan de horloges want verder vind ik ze niet zo :face_with_hand_over_mouth: