Baselworld 2019 - nieuwe releases

Deze is zo fout, dat ik hem moet hebbenā€‹:joy::joy:

1 like

GH3TT2U_1

Holy fuck

2 likes

Dit is een leuk hebbedingetjeā€¦

1 like

In de jaren zeventigā€¦

Wel jammer dat ze de oude ledā€™s niet hebben gebruikt maar ja dan heb je 3x per jaar een batterijwissel nodig.

1 like

Ohhhhhh ik vind deze Rolex echt enig. Helemaal mijn smaak. Wie van de mannen hier is zo lief om deze aan mij cadeau te doen? Er zitten hier erg veel mannen en ik ben nog steeds vrijgezel :kissing_closed_eyes:

Misschien moeten we ook maar een roze gedeelte openen op dit forum? Watchdating of zo? En dan ook gelijk maar de forumleden even verifiĆ«renā€¦ :rofl:

1 like

Lief idee.

Kansloos fake account nr zoveelā€¦
:sleeping:

5 likes

Ik heb de Bulova Devil Diver nog niet voorbij zien komen hier. Op Instagram meerdere kleuren al gezien, maar op de site van Bulova staat voor nu alleen nog maar de zwarte:

https://intl.bulova.com/collections/oceanographer

10 likes

Die is van vorig jaar toch?

Oh haha dan zijn de nieuwe kleuren waar ik geen foto van heb het nieuws :sweat_smile:

https://www.ablogtowatch.com/bulova-devil-diver-watches/

7 likes

Die lijkt me inderdaad nieuw ja! Kek kleurtje wel.

Alstu:

Ik had eigenlijk meer nieuwe Connected verwacht van Tag Heuer; vooral omdat de Modular 45 en Modular 41 overal stijf uitverkocht zijn. Volgens de dealers werden ze niet meer aangevuld omdat er een nieuwe versie op komst zou zijnā€¦tot op heden niet gebleken dus.

Edox heeft ook twee nieuwe horloges uitgebracht:

De Skydiver, geinspireerd om een verloren gewaand model uit de jaren 70. Het verhaal zou zijn dat Edox zelf een origineel moest aanschaffen omdat ze deze zelf niet meer hadden. Aan de hand van dit origineel hebben ze deze nieuwe versie gemaakt, gelimiteerd tot 500 exemplaren:

En de nieuwe Sharkman III, een stevige duiker die je mee kan nemen tot een diepte van 1000m:

3 likes

Ik vind deze Anonimo uiteindelijk het mooist dit jaar.

19 likes

Inderdaad erg tof. Doet me ook denken aan Margrette.
Alleen die lederen band weer heā€¦:frowning:

Is de IWC Aquatimer-lijn nog geupdated? Kon op hun website niks vinden.

Mijn hemel, wat is die Skydiver een misbaksel zeg!