Te groot, de YM is 40mm. Waarom moet deze nou toch groter??? Je hebt al een lompe sub en andere duikers als je wat groots wil met zwarte bezel en zwarte plaat.
Ik snap dat toch niet Natuurlijk werkt 40mm op veel polsen maar ik vind 42mm toch ook wel de ideale maat voor een horloge.
@Honey_Badger Ik vind de kast van de Tudor Black Bay P01 wel gaaf, alleen die band met stalen bevestiging geen potje. Maar da’s persoonlijk.
@El_penumbra wellicht om hem toch meer toolwatch te laten lijken? Vind het niet storend iig.
Sea-Dweller two tone? Klopt dat?!?
Ik snap het ook niet. De grote horloges rage lijkt wat op zn retour en juist nu begint Rolex de afgelopen jaren met horloges uit te brengen met grotere diameters.
Teleurstellende releases van Tudor dit jaar. Vier van de zes goud/staal, een nieuwe bronze blackbay (gaap) en een oerlelijk model wat niemand snapt.
Waar maak je dat uit op?
De BB58 is nog te nieuw en populair om hem in nieuwe kleuren uit te brengen
Tudor valt me erg tegen
Wat is hier nieuw aan ?
Ik heb zo het gevoel dat iedereen straks een extra spaarcent mee het blauwe in gaat nemen, want sparen voor nieuwe releases is overbodig geworden.
Brrrr
Aaaargh!!! Het klopt! Wat vreselijk!!! Voor mij de de Sea-Dweller altijd een echte trotse toolwatch gebleven; geen polished centre links of edelmetaal. Die cyclops vond ik al lastig te verteren, maar two tone… zucht… Het moderne Rolex is mij kwijt.
Co-sign.
Is er al Omega nieuws?
Ik verwacht minimaal 14 nieuwe limited modellen in kleurstellingen die er eerder ook al waren…
Two-tone duikers zijn zó ver van het bestaansrecht van het ontwerp af dat het belachelijk wordt
WTF! . Juist omdat het een toolwatch is inderdaad.
Hopelijk gaan ze volgend jaar de ranger of the north flag een update geven. Ik kan geen snowflake wijzerset meer zien.