Baselworld 2019 - nieuwe releases

Rolex wilde kennelijk zeker weten dat er van hun nieuwe horloges geen tekorten zullen zijn? :joy:

1 like

Deze is sarcastisch? Omega staat toch niet op Baselworld?

5 likes

//eu1.dh-cdn.netZ//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net-//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netA//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net

Ze hadden geen tijd om knappe ends te maken?

1 like

Interessant nieuw locking bezel systeem

3 likes

die nieuwe stalen DJ met fluted bezel was niet veel duurder. Ik dacht dat er 7550 stond. Weet alleen de valuta niet meer.

GMT was 8550

1 like

Afgezien van het feit dat ik vergeten was dat ze daar niet meer staan was de gehele tekst sowieso wel enigszins sarcastisch lijkt me zo…

1 like

Met een goed verhaal erbij kun je iets bijzonders lelijks dus blijkbaar ook verkocht krijgen…

Ze organiseren hun eigen event gelijktijdig met Baselworld in Zurich

1 like

Dat tweede deel van je zin kwam wel duidelijk over ja :smile:

1 like

18

Deze in 36 lust ik wel.
Komop, een jubilee op een Tudor!!!

5 likes

6 likes

Omdat nagenoeg alles weer kleiner en slanker wordt. De grote Panerai’s en Breitlings zijn niet meer aan de straatstenen te slijten

1 like

Prachtig. Diameter?

Mooi man… succes met de wachttijden…die Dweller is opzich wel aardig.

40mm, zoals het origineel.

Paar welkome caliber updates, maar erg saai bij Rolex :pensive:

En hierom is Rolex gewoon weer koning :point_up:t2::point_up:t2:

Laat die losgeslagen sportmodellen-lijn(en) maar gewoon lekker links liggen.

1 like

Nice. Kan niet wachten om m live te zien.

1 like

Niks mis met de stalen versie:

3 likes