Baselworld 2019 - nieuwe releases

Niet aan te slepen straks…

5 likes

Beetje jammer alleen van de dagaanduiding tussen de 4 en 5.

Dit is toch juist mooi. Omdat de band recht ligt, ziet het er misschien wat vreemd uit. Denk dat met een andere endlink de band er alleen maar vreemder uit gaat zien. Nu is elke schakel gelijk.

1 like

Helaas geen nieuwe Millgauss, :frowning: Dj vind ik wel mooi maar ben bang dat dan de Explorer 1 minder draagtijd gaat krijgen.

Dat is de maandaanduiding…

1 like

Voor mannen met (te)veel geld die graag met flinke knoppen spelen…

Het is een Patek, dus is ie mooi! :thinking::joy:

3 likes

Nee maar die kleine ook niet erg. Geloof niet dat 40mm en kleiner de meerderheid vormt.

Daar heb je gelijk in maar de positie daarvan op de wijzerplaat blijft natuurlijk ruk.

1 like

Ik heb er niet zo’n last van zelf maar kan me voorstellen dat het stoort.

Toch is het overduidelijk dat grote horloges op z’n retour zijn. Valt ook overal te lezen trouwens. Mooi voorbeeld is bv de Tudor BB58, en de nieuwe IWC Spitfire pilots

@lasteraar

Nou gaat die GMT LN waarschijnlijk ook de sky is the limit kant op :v:
Discontinued…
:beers:

2 likes

Idd.
Nu nog voor 10k te koop voor de liefhebber(s)…
Daarna 12.5k +

pm-bus is leeg dus succes allemaal !

1 like

Kramer had er 3 op zijn site. Die zijn er nu allemaal vanaf. Ik gok dat hij even achterover gaat leunen. De 116713ln is er ook uit trouwens.

Ik heb overigens een 116710LN. Ik ben heel benieuwd wat er met de prijs gaat gebeuren. 11 jaar in productie dus er zijn er genoeg. De SD4K was maar 4 jaar in productie dus dat is niet zo vreemd dat die rap omhoog ging.

Jaa klopt een Jubillee staat goed op een Tudor.
Alleen dat goud vind ik er niet uitzien, kan ook aan de foto liggen.

1 like

Deze combi staat nu op Zürich airport.

9 likes

Ik vind hem wel mooi, maar goed, hij heeft ook wel wat weg van mijn sub natuurlijk

De hoofdreden om nieuwe releases te volgen zou voor mij zijn om in te kunnen schatten wanneer oudere releases goedkoper kunnen worden. Als ik iets op het oog zou hebben. Wat niet zo is.

Kortom: Leuk idee, maar voor mij oninteressant, ik ga maar eens kijken hoe het met de HFLE staat. :slight_smile:

Heb je Tinus ook gezien?

Of misschien Bertus? Op zie’n BSA?

5 likes

Haha nee, aan het gejakker was net een end gekomen door ‘n zatte kearl…

2 likes

Er staat ook al een tijdje een soortgelijke Breitling/motor combo op Schiphol (tussen C en D pier).

Oh.

Zo

Kwaad.

Ik ging uit van een nieuwe Tudor Sub. Gadverdamme, dit verpest mijn dag. Ik ga een gouden DJ kopen en een SLA017 als beater ofzo.

Edit:

GRRRRRRRR

25 likes

Afgezien van het feit dat die helemaal niet rap omhoog ging…

3 likes