Baselworld 2019 - nieuwe releases

Nou, ik heb me maar weer op de lijst laten zetten voor een Batman, terwijl ik de Pepsi nog niet eens heb ontvangen, welke ik 3 minuten na de release voor op de lijst stond een jaar terug.
Maar ja, alleen een paar Rolex-staal kopen, en daar maak je de dealer blijkbaar niet blij genoeg mee.

1 like

Van B vertrokken dus helaas niet gezien!

Ik stond al op de lijst voordat de release was en dat heeft ook niet geholpen.

1 like

Natuurlijk is n renderfoto k#t.
Bezel in het goud is wel mwah.

1 like

Dat ding met die bezel-lock blaha op de end link is zonder meer de lelijkste gore shizzle die ik ooit van Tudor heb gezien.

Dat ook weer niet. Ik moet een beetje lachen. Komen ze van de Rolex/Tudor eens met iets totaal anders uit is het spuuglelijk.

:rofl: :joy:

5 likes

Ik echt niet.

Ja, dit wel. Wat een rommel.

1 like

Ik ga zo maar eens 'n andere Tudor ophalen. :sunglasses:

3 likes

Mag ik nou wel even zeggen dat op die bovenste foto ik hem zowaar wel ruig vind? Het goede is dat het een dik Fk Y model is…

Maar wat een deceptie… Ik denk oprecht dat ik de rest van de updates (al dat goud/staal) nog erger vind dan dit gedrocht.

Deze kon nog we eens mooi van lelijkheid gaan worden… (op staal?).

1 like

Heb ik vorig jaar wel geprobeerd, maar werd niet geaccepteerd. Dit zal per vestiging anders zijn denk ik, al ik het resultaat voor ons beiden vooralsnog hetzelfde.

1 like

Ja, wat is de BB58 opeens weer mooi zeg :joy:

6 likes

Ha Ha ik dacht zojuist hetzelfde

6 likes

Ja joh. Maar dat was ie al.

Als ze die in staal/zwart/wit zonder giltmeuk maken kunnen ze volgens mij daar de hele toko op laten draaien financieel :joy:

1 like

Ok, dat wist ik dan weer niet.

Lekker eigenwijs modelletje man! Kan de ballen van Tudor mannetje wel waarderen. :+1:t2:
Ik vind de Rolex releases ook wel geinig, behalve de Batman. Bah, nog nooit mooi gevonden…

2 likes

Geen last van de wachttijden; kan namelijk prima naar dit soort modellen kijken zonder de wens te hebben hem aan te willen schaffen.

Zeggen jullie nu dat FIAT de Multipla uitbracht om de elegante schoonheid van de Punto te benadrukken? :thinking: :slight_smile:

Maar inderdaad. De BB58 staat tussen de moderne Rolex/Tudor duikers op schier eenzame hoogte.

Jawel man! Kijk nou nog eens goed:

Ik bedoel, goeie crack is monnie for life, G, en ze moeten veel hebben gerookt om een horloge te bouwen met in de kast ingebouwde bund strap. :slight_smile: :rofl: :joy:

9 likes

Juk. Alles wat Tudor laatste jaren maakte was mooi en goed. En dat stopt vandaag.

6 likes

Euhm … nee! Maar wel heul errug mooi.

Mooi man.

Tudor komt nu op mij over als een tienermeisje uit een gebroken gezin die zo graag een eigen identiteit wil om zich af te zetten van haar ouders dat ze maar rare dingen gaat doen.

13 likes

Alsof jij wat tegen dat fenomeen hebt. Je moet de hand die je voert niet zo slaan. :slight_smile:

5 likes