Baselworld 2019 - nieuwe releases

Dat zou wat zijn zeg; een re-issue van de Pogue…

Vaak vind ik een stalen band wel mooi, maar bij deze snap ik hem niet.
Moest ook even wennen aan het idee van een mooie Breitling :grin: Maar deze is echt serieus mooi!

1 like

Op leer vind ik hem ook stukken mooier, en ja, is weer even wennen om over een mooie nieuwe Breitling te praten :joy:

2 likes

Zenith

12 likes

Betere foto van de Bell & Ross in bomberjack kleuren.

6 likes

Heel erg mooi
Breiting is zeker een mooi merk
Alleen jammer dat ze te groot zijn
Zie nu wel de nieuwe SOH in 44mm ipv 46
Of 44 ipv 42 :joy:

1 like

Net op gelet op de website dat de nieuwe BB bronze de oude vervangt, deze is verdwenen.

Helemaal mee eens! Ben erg benieuwd naar die tweede in het echt! Wel erg prijzig met z’n haast 8K :worried:

11 likes

Filmpje van de Tudor

En kijk eens…Zelfs op de promotiefoto is deze scheef uitgelijnd. Ik trap er in ieder geval niet meer in. Bij deze zijn alle Seiko horloges voor mij discontinued. Wat een boutmerk.

13 likes

Toch voor rolex ?

Ik ben zeer tevreden met mijn 2 grails. Omega en Breitling. Ik zie mezelf geen Rolex kopen.

1 like

Omega heb ik niks mee
Maar breitling wel
Top merk en mooie afwerking

1 like

Komt nog wel :grinning:

Dat zit bij Omega ook wel goed hoor. Het is een smaak kwestie. De een vind hem iconisch en de ander doet het niks.

11 likes

Ik vind het zo jammer dat ze bloedmooie modellen afwisselen met hondslelijke.

In het lagere segment laat de afwerking ook te wensen over.

3 likes

Ze steken het alleszins niet weg :stuck_out_tongue: niet te begrijpen, voor mij ook geen Seiko meer

Deze is werkelijk schitterend :heart_eyes: Te prijzig voor mijn rekening, maar ik ben benieuwd naar wat real life shots. Met het mooie B01 uurwerk echt een topstuk.

3 likes

Ik vind die Super Ocean echt wel vet! Een dikke diver die tegen een stootje kan :muscle:t2:

1 like

Zoals dat de Batman discontinued zou worden? :wink:

Breitling is sterk. Erg sterk dit jaar.

2 likes