Heb hetzelfde. Ben mijn collectie aan het downsizen en heb echt geprobeerd door veel filmpjes te kijken en te lezen een klik te krijgen met Omega maar het lukt me niet. Vind de nieuwe Seamaster vreselijk bijvoorbeeld. Breitling daarentegen is bijna altijd onmiddelijk direkte verliefdheid.
Ik zou wel een Speedmaster willen ooit. Al is het vanwege de heritage die er aan vast zit. Iconisch horloge.
En dan praat ik niet alleen over de maan, maar ook de vele pool-expedities die er mee zijn gedaan.
Lukt me niet hem mooi te vinden.
Grappig, ik heb net het omgekeerde. Deze nieuwe breitlings zeggen me opnieuw nix. Seamaster en vooral aqua terra blijven me trekken.
De nieuwe Seamaster is over the top. Vind de rechte band ook niet mooi.
Ook niet de nieuwe 806? Weliswaar een re-edition maar vind m prachtig.
Ja die vind ik mooi, maar dan veel liever het origineel
En de nieuwe SO:
Breitling Superocean Collection, the brand updates its collection (versus the prior Superocean II) with an astounding five different diameters – 36, 42, 44, 46, and 48mm. So, there’s truly something for everyone and every gender
Dus groot kan, maar is geen plicht meer
Dat snap ik. Maar als je die al hebt is een moderne versie erbij wel leuk.
Vind trouwens dat er nog een paar interessante nieuwe modellen van Breitling zijn uitgebracht.
Duidelijk een stap vooruit iig.
Aiii, die zijn inderdaad lelijk.
Waarschijnlijk had Georges Kern die dag vrijgenomen
Ik moet zeggen dat ik de Swatch merken wel mis. Anders heb je nog eens Swatch, Tissot, Longines, Omega, Breguet, Hamilton, Rado, Mido, Certina enz die ook allerlei dingen aankondigen. Ik had gedacht dat er misschien wel iets ging komen als alternatief, maar all quiet on the western front. Nu zijn we zo er precies wel snel door
Misschien wel grondigere reportages over de nieuwe modellen die er wel liggen, andere jaren is de helft nog niet bekeken en gefotografeerd door het enorme aantal modellen. Dus we gaan het zien de komende dagen
Wat een deceptie dit jaar, geen enkel horloge kan zelfs maar een lichte zwelling in mijn broekje opwekken.
Da’s vast de leeftijd.
Nog niks gezien waar ik warm voor loop moet ik zeggen. Deceptie die Tudor. Bah. We wachten t rustig af allemaal.
Die Citizen 0100 is nog t gaafste. Maar komt die wel naar Europa? De Chronomaster immers niet.
Ja zeg dat wel…
Vraag me af of ze volgend jaar een Dubai Special uitbrengen, in volledig 18ct geelgoud…
Dit was inderdaad nog een van de weinige professionele toolwatches die je serieus kon nemen in de huidige line-up van Rolex, die stap van 40 naar 43 mm voor de Sea-Dweller vond ik al rampzalig.
Groeten,
Noel.
Kan ook de leeftijd zijn
Precies dit!
Volgend jaar een roségouden Explorer II met diamanten bezel?!
Ik wilde die blauw oranje zo graag!
Maar USA verzendadres nodig (heb ik) en ook een Creditcard of PayPal uit de USA… balen!
Wel lekker dat ik die andere al origineel heb!