Baselworld 2019 - nieuwe releases

Wow, treffend inderdaad! :smile:

1 like

Iemand deze al int echt gezien?

Rood??

2 likes

Die nieuwe Tudor wil ik wel, voor 1500€ ofzo. Is wel meer waard door eigen uurwerk, maar goed. Geeft me een seventiesvibe, al is het geĆ«nt op een prototype van een decennium daarvoor. Heerlijk.

1 like

Yuck…compleet verkeerde kleur in mijn ogen.

Zeker een leuke!

Dan nog kan ik er niet aan wennen, zelfs bij de skx heb ik het maar geaccepteerd.

dat dus… ben benieuwd waar ze de rest van de dagen mee gaan komen… en wat de swatchgroup in petto heeft, die zal ook wel snel afsteken met hun showtje.

1 like

Het zou me trouwens totaal niet verbazen dat de matige Rolex releases met opzet gedaan zijn. Na vorig jaar een horloge uit te brengen dat enorm ā€œhotā€ is dit jaar een paar wat mindere modellen te introduceren. Volgend jaar zijn we dan weer extra benieuwd naar de volgende release. Push en pull. :wink:

8 likes

213 teveel :wink:

1 like

Net zoals Tudor dus…

1 like

Ik vind die tudor juist lelijk speciaal… haha, ik vind alleen de kast-band overgang te lelijk. Zou een mooie stalen band op moeten zitten,

Helaas…

Ja en in tegenstelling tot Seiko. De SLA017 2 jaar geleden was echt een big deal, toen ging het halve topic volgens mij daar over. De afgelopen 2 jaar hebben ze het trucje herhaald en nu rept niemand meer over de nieuwe release, 1 plaatje in dit topic en dat is het wel. Dat is ook niet alles, de hype is er niet meer.

Tudor is de grootste tegenvaller.
Wat een mormels

Ik had nog wel op een knappe Tudor sub zonder rivetband gehoopt

Bah

7 likes

Kunnen we morgen nog echt nieuwe dingen verwachten of is alles wat reeds is gepubliceerd nu echt datgene waar de merken mee komen? Ik weet niet helemaal hoe dat voorgaande jaren is gegaan.

1 like

Ik had echt gehoopt op een Tudor Submariner. Dacht ook wel dat ie zou komen. Maar denk dat de Black Bay nog niet voldoende is uitgekauwd.

1 like

Ik was alweer in de wolken door de nieuwe Arctis…

Moest op t nippertje nog stemmen dus heb ik de specs even overgeslagen daarstraks.

Zie nu ook in 43mm met 22mm lugwidth…

De groene 104 is gelukkig een limited edition met 500 stuks.

Zo jammer.

Groeten,

Noel.

Ik vind het wel wat, dat rood. 40mm is ook okƩ.

1 like

Geen idee wat de historie is achter dit horloge, maar de kleurstelling deed me meteen denken aan dit:

1 like

:point_up:t2: vroeg mij precies hetzelfde af, iemand?

Ik ben verdrietig

Oris: Gekke kleuren bezels, drukke wijzerplaten, Aquis met datum op 3, Artelier alleen een andere band. Geen 43mm Depth Gauge…
Rolex: Had gehoopt op een groene OP 39
Tudor: Net zo lachwekkend als de ambassadeur
Breitling: Helft leuk, maar geen Breitling DNA. Andere helft lijken wel Seiko’s

1 like