Baselworld 2019 - nieuwe releases

Ho ho… wat is er mis met Beckham?

Nieuwe generatie Sumo met de 6R35

12 likes

Een tijdje terug hintte Tudor met deze dial close-up, maar die heb ik nog niet teruggezien. Misschien als uitsmijter morgen of overmorgen?

3 likes

3 likes

2 likes

Vies mens! :nauseated_face:

Was deze al langsgekomen?

15 likes

3 likes

Zeker, bijvoorbeeld van GS hebben we nog niets gezien en er komen vast nog nieuwe dingen. Maar de grootste aankondigingen hebben we nu wel gehad gok ik.

1 like

Deze valt heel erg tegen. Ziet er uit als een goedkoop aftermarket exemplaar :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik hoop gewoon echt dat GS met iets anders komt als enkel limited editions & goud/platinum kasten.
Een GS-versie van de Seiko Monster of een 40mm GS duiker :heart_eyes: (laat me dromen)

1 like

:rofl: Na die Tudor BB P01 is alles mogelijk! Morgen gaan we het zien :smiley:

1 like

Opvallend. Had het nooit verwacht maar tot nu toe lijkt het er op dat Breitling de modellen uitbrengt die ik mooi vind. Rolex en Tudor… “meh”…

Erg geslaagd. Maar jammer van de 42mm. Ik had liever een kleinere versie van deze gezien.

Deze daarentegen… navitimer zo cool met dimensies 40.9mm diameter en 13.43mm dik. Ben aan het sparen voor een Speedy FOIS maar…

19 likes

Heb nog wat foto’s van de nieuwe Sumo’s gevonden.
Dat groen is niet lelijk, lijkt op het ‘forest green’ van de limited Marinemaster

13 likes

Nice nieuwe Sumo! :sunglasses::+1:
Hopelijk hebben ze dezelfde sluiting als de SPB077 en de SPB051 gemonteerd.

1 like

De nieuwe Arnie komt boven aan mijn wenslijst te staan!

Edit: ik prefereer de oude stijl pushers wel over de nieuwe steroidepushers. En hij is 47.9 mm :thinking:.

5 likes

Kwam deze foto tegen… Toch niet verkeerd…

15 likes

Mooie klok , ik heb het origineel gehad maar een nieuwe voor een leuke prijs is altijd welkom :hugs::+1:
(Ps niet niet 2k + bedragen die ik voorbij zag komen😢)

1 like

:thinking: meer is voor mij niet altijd beter … ik zou weer voor een sub-no-date gaan :grimacing:

2 likes

Toch maar ff afwachten hoe de klok in het echt overkomt … nu ik m vaker gezien heb kan ik er wel aan wennen :thinking::+1:

1 like

De nieuwe Yachtmaster is ook in wit goud. Heeft ook een ander prijskaartje dan een sub :slightly_smiling_face: