Baselworld 2019 - nieuwe releases

Oh verrek, op die manier. Ik dacht een 9-uurs marker te zien, maar het is gewoon weer (bijna) dezelfde 12-uurs markering als de Black Bay et al :upside_down_face:

1 like

Komt omega nog met nieuwe modellen?

De Swatch group staat niet op Baselworld dit jaar

1 like

Vast wel, maar niet op Baselworld.

1 like

Wat is daar nieuw aan? Ik zit nu een minuutje te kijken, maar ik zie gewoon drie El Primero’s.

Inderdaad zeg. Wat een lelleke horkenbak. Als er u-boat of tw steel op de plaat had gestaan had ik het ook geloofd.

Ik vind Bertucci al een tijdje mooie fieldwatches maken, maar dat Tudor er nu ook hommages van maakt
 niet verwacht.
A2-12114c

3 likes

Vloekt het groen op de plaat (wat mooi is) nu met het groen op de bezel (wat niet mooi is)?

Mag ik opmerken dat Breitling weer helemaal terug is bij hun DNA?

Wat dat merk in de jarren 30, 40 en 50 maakte was fantastisch en klassiek. Jij kent Breitling blijkbaar alleen maar uit de visuele verontreinigingstijd die de jaren 80, 90 en 00 besloeg. :slight_smile:

2 likes

Is natuurlijk niks vernieuwends aan.
Alleen oude luister indexen en wijzers.

Komt bij tot 3x 50 stuks gelimiteerd en allen alleen in edelmetaal goud. Wit geel rosé. Klaar.

:v:

1 like

En nog wat meer/andere foto’s

6 likes

Veel kijkplezier!

3 likes

Mijn BW19 hoogtepunt is de GMT II met meteorite dial.
Als ik 33K klaar had liggen, was ik nĂč naar Zwitserland gereden

Maar ja, ‘als-zou’ 
 :frowning:

Leuk stukje over Tudor’s BB P01

2 likes

Is hier de prijs al van bekend? Wat een mooie Navitimer!

7 likes

7.900 CHF

oei, 7k in euri dus. Dat wordt ff sparen

Gave 806, maar de faux patina (net als bij de Speedy 60 jaar) vind ik helemaal niets.

Gezien de wat lauwe reacties tot nu toe over de nieuwe Rolex modellen, zat @SAT ruman er niet ver naast met zijn blik in de toekomst


Ps. Ik wel trouwens wel, want ik dacht dat er een nieuwe Sub zou komen, niet enkel de Pepsi waar ze de bezel insert van de Batman op hebben geplakt. :upside_down_face:

8 likes

7740 eur geloof ik

Ook in tweede instantie ben ik niet gecharmeerd van dit hok. Maar misschien eens in het echt zien. De Ranger vond ik op plaatjes ook maar meh. Maar in het echt wel gaaf.
De schrijver trok trouwens de vergelijking met de North Flag. Dat was ook een model dat tegen de stroom in ging. Die vind ik overigens wel cool. Maar misschien moet de P01 even bezinken.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de P01 ooit mooi zal vinden, maar wellicht heb je gelijk (helaas te groot voor mij met z’n lug to lug van 50mm). Je moet het zeker zien om je eigen pols. Ik denk dat Tudor best wist dat deze niet voor de massa is, en ik waardeer het wel dat een merk zo “durft”. Dat durven past wel bij Tudor!

1 like