Baselworld 2019 - nieuwe releases

Dat dus… is toch gewoon cool dat ze dit neerzetten. Over ‘out of the box’ gesproken. Ik durf het bijna niet te zeggen hier maar: ik vind m gaaf! Ze hebben natuurlijk de mogelijkheid om dit te doen met de grote geldpot van Rolex, blijft toch gewaagd :muscle:

7 likes

Jammer dat ze er een lederen band op knallen… gewoon staal op een duiker. Nu ben ik ook afgehaakt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Is dat niet met het gros van de nieuwe horloges? Ander kleurtje, ander wijzertje, net ander formaat etc.

1 like

Of rubber. Maar geen leer op een duiker idd. Slaat nergens op.

1 like

Zo’n leren bandje op een duiker overleeft het handen wassen na een toiletbezoek echt wel hoor. :smirk:

5 likes

p01 en Northflag vind ik een goede vergelijking. Even onbegrijpelijk qua ontwerp voor mij XD. Er zullen vast mensen zijn die het mooi vinden. Maar ik verwacht niet dat dit een populair ontwerp zal zijn. En terwijl er voldoende gekke ontwerpen en “marmite” horloges zijn waar ik wel wat mee heb, kan ik hier persoonlijk weinig mee.

Wel goed om te zien dat Tudor er voor kiest om zijn eigen ding te doen. Ook als vind ik het nieuwe ontwerp niet fantastisch zie ik het wel liever dan een pepsi/batman etc Black Bay.

2 likes

De renders doen zoals gewoonlijk geen goed, maar op de foto’s heeft het wel iets :see_no_evil:
het is nog steeds een polariserend design, maar Tudor heeft inderdaad wel lef om dit uit te brengen. Waarom ook niet, als het historisch ergens op gebaseerd is. Bij de North Flag vond ik het meer geslaagd, met het nieuwe uurwerk met zichtbodem.

De verwachtingen staan zodanig hooggespannen door de afgelopen jaren dat ze misschien bewust eens een jaar met minder publiekslievelingen uitgebracht hebben.

Ik geniet ondertussen verder van mn BB58 :innocent:

3 likes

Out of the box… een re-edition. Lekker out of the box ja. :thinking:

Zal een creatieve vergadering zijn geweest. :joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

On wrist shot van de Seiko 6105 re-issue. Limited tot 2500 exemplaren.

Wat Hodinkee er over te melden heeft:

Dit horloge gaat maar liefst $ 4.250,00 kosten. Zijn ze niet helemaal wijs ofzo?

2 likes

Nope. Zie eerder in dit topic.

18 likes

We komen nu toch in de buurt van het moment dat het hele re-issue gebeuren volledig uitgemelkt is (hoop ik)

2 likes

Alleen nog de Pogue, dan hebben we alle klassiekers wel gehad denk ik ja.

Echt niet geslaagd. Een origineel kost 1.5k en is veel mooier

Nieuws van patek, voor iedereen die geen 40k ofzo heeft

17 likes

Klopt, die pushers zijn voor mij een doorn in het oog :stuck_out_tongue: Waren de oude arnies ook niet 47.9mm? Zo’n tuna draag in ieder geval niet zo groot.

1 like

Nou ik heb het wel gezien. Echt niets boeiends waarvoor ik wil sparen. Kan ik met een gerust hart voor deze gaan.

29 likes

Ho,ho, Seiko heeft een hele boel meer klassiekers gemaakt nog :wink:

#Doorhetstofgaat

De oude was 46mm zonder kroon. Ik weet niet of de 47,9mm met kroon is. Dan is hij inderdaad het zelfde formaat!
Ik heb nog nooit een tuna om gehad dus daar kom ik vanzelf achter als deze tekoop is. :man_shrugging:t3: