Baselworld 2019 - nieuwe releases

In een ander draadje vertelde ik dat ik geen verwachtingen had voor Baselworld. En die verwachtingen zijn precies uitgekomen!

Overigens is de nieuwe Tudor natuurlijk briljante marketing. Ze bouwen vrolijk verder aan de door hen gewenste reputatie als het ‘experimentele broertje’ van Rolex, en schoppen tegen schenen aan. Het is door dat rare ding met zeer ruime afstand het merk waarover op de forums het meest gepraat wordt n.a.v. Baselworld, en there’s no such thing as bad publicity.

Ik denk dat dit horloge vooral bedoeld is om meer reguliere Black Bays te verkopen. Deze gaat niet lang in de collectie zijn en het zou me niet eens verbazen als ‘ie daarna ook nog eens collectible wordt.

4 likes

NF is cool. :sunglasses:

11 likes

Meh. Gekke benzinemeter op de wijzerplaat, secondewijzer te kort, SWISS MADE mega groot bij de 6 en hij heeft een RedoeDumeT replica kast. Hoe gaat het daar eigenlijk mee?

@arie_kabaalstra, leeft je merk nog?

1 like

Ben ik het niet mee eens, ik wilde namelijk tot 2 dagen gelden graag een BB58 maar na het zien van wat er nu is uitgebracht begin ik sterk te twijfelen of ik nog wel een Tudor wil…

1 like

Een van de weinige benzine meters op de juiste plek wat mij betreft.
Verder eens met benzine meters op horloges. :wink:

Het inhouse met 70 uur gangreserve,

1 like

Dat is wel top :+1:t2:

1 like

En op deze hoef je ook geen 2 jaar te wachten!

2 likes

een ruwe groeibriljant

11 likes

Die snap ik niet :thinking: Je wilt een BB58 of niet, wat maakt het uit wat ze voor de rest doen? :man_shrugging:

2 likes

Hoe meer ik hem zie, hoe beter het er uit ziet moet ik eerlijk zeggen. Wristshots geven ook ander beeld.

4 likes

Ja gek hè, maar voor mij is een horloge kopen meer dan een transactie en gaat het om emotie. Het gaat niet enkel om het horloge maar om de beleving. Mijn beleving bij Tudor is door de teleurstellende releases in ieder geval vandaag anders dan 2 dagen geleden. Misschien kijk ik er over een week anders naar.

Het “emotie” aspect snap ik en bij mij gaat het ook om beleving, maar die van het horloge, en niet van het merk. Als ik alleen maar iets zou kopen van een merk dat geen enkele andere “teleurstelling” maakt in mijn beleving zou ik denk ik geen horloge meer kunnen dragen :joy:

2 likes

Grappig hoe we 'the day after allemaal proberen toch het mooie te zien aan dat Tudor ‘ding’. Hoe je het ook draait of keert, blijft toch gewoon afzichtelijk :rofl:
Enorm lange lugs ook, en met die enorme, naar boven uitstekende, endlinks gaat dat ding belachelijk op de pols liggen. Geloof me.

Gewoon een misser van formaat waar weinig mensen 4k op gaan willen stuk slaan.

4 likes

Kopen zal ik m niet snel ,maar je moet m misschien meer zien als een ploprof of zo

4 likes

Dit inderdaad. Het enige dat er aan die foto niet klopt, is het pak :wink:

1 like

Heb ik dus ook. Als dit het imago wordt van het merk dan vind ik het lastig daar dan een los wel aardig model van te kopen.

2 likes

Ik heb gisteren al aangegeven dat ik hem geinig vind, en die wristshots maken het er niet minder op. Cultklassieker in de maak waarvan ik denk dat steeds meer mensen hem mooi gaan vinden.

De Ploprof (ja, zo schrijf je dat :wink:) daarentegen… :flushed::nauseated_face::face_vomiting:

En de leren band.

En het horloge zelf.

Hoe langer ik kijk, hoe bozer ik word.

3 likes

Ach haal je panty uit de knoop. Je overleeft deze dag wel.

3 likes

Ik overleef iedereen en alles. Dat is het probleem niet.

1 like