Baselworld 2019 - nieuwe releases

De Ressence Type 5N in het blauw. ik had deze foto al op SIHH gemaakt maar er zat een embargo op tot Baselworld. Net voorgesteld dus…

5 likes

Die band :sob::sob:

2 likes


‘n paar weken terug nog omgehad in Qatar, schitterende horloges!

5 likes

maar is het hele dumet verhaal van de baan? iemand inside info, t zijn misschien mijn zaken niet maar iets wat we enkele jaren mochten volgen is verdwenen nu?

Persoknlijk vind ik het een horloge met een gezwel op 4. Een kroon op 4 vind ik lelijk. Ook bij veel Seiko modellen trouwens!

En jammer van de maat! 44.x mm! Maar ik moet er toch eens eentje passen. Wie weet…

1 like

En een nieuwe Grand Seiko

2 likes

Ik ben echt een totale Rolex leek.
Welk model heeft Rolex vorig jaar laten zien dat wél spannend was?

Als DumeT nou eens een website had… :thinking:

De BLRO

kan daar niets op vinden…

Deze is uit 2016 en ik zie hoegenaamd geen verschil.

1 like

Is witgoud. En die van vorig jaar is staal.
De WG is 25k en de stalen is 8,5K (list, maar dat is een vreemd begrip bij Rolex).

Daarnaast zit er in het 2018 model het nieuwere uurwerk.

Het enige uiterlijke verschil, los van het materiaal, is de jubilee band versus de oysterband.

Dmv de puntjes / streepje op de kroon laat Rolex zien welk materiaal het is.

Ik had dat opgemerkt (het is dat het erbij stond), maar zonder er teveel op door te willen gaan snap ik niet waarom de release vorig jaar een succes is. Basel is toch om nieuwe modellen te laten zien? Innovaties etc.

3 likes

image

Aan die vraag kunnen we een heel topic wijden, of twee, of drie…

Mijn antwoord zou zijn omdat het een vernieuwend ogende remake is van een heel populair model, de oude Pepsi. Ik vind het zelf ook heel mooi. En misschien is men nu wat teleurgesteld omdat het nu hetzelfde kunstje doet met de Batman ipv een ander model echt te vernieuwen.

4 likes

Behalve deze Zodiac Aerospace GMT (geënt op een klassieke Zodiac Sea Wolf “Orange boy”) heb ik nog geen enkel horloge gezien waar ik hebberig van word.
Superstom dat Zodiac dit horloge alleen aan Amerikanen wil leveren.

Het “origineel”
image

6 likes

Witgoud dacht ik. Merk je anders wel in je portemonnee :sweat_smile:

Vind dit trouwens wel écht een pareltje. Meteoriet, GMT, vliegen, onbereikbaar.
Ik snap dit model wel! :smile:

3 likes

Volgens mij bij alle nieuwe rolex modellen een kroontje tussen swiss made

Weet iemand of er een wit gouden jubilee te krijgen is ?

welke is dat, ben best benieuwd