Baselworld 2019 - nieuwe releases

Heb ik hier eens even iets voor je :wink:

2 likes

Ja. Nee.

40.000 ekkermannen :sunglasses::+1:

Dankjewel @MaartenE ik heb gelijk toegeslagen!

6 likes

Van alle releases vind ik dit denk ik wel de mooiste, grand seiko sbgy003. Spring drive zonder power reserve, en met een bijzondere wijzerplaat:

3 likes

Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko! Ik ben het roerend met je eens. Ik heb nog nooit een Seiko gehad die netjes was uitgelijnd uit de fabriek. En ik heb er heel wat gehad. Om over de abominabele resale value maar te zwijgen. Nooit meer Seiko voor mij!

1 like

Tof! Zie uit naar de NA :slight_smile:

1 like

Omdat je een incourante tuna kocht? :thinking::wink: Hoeveel je afschrijft hangt er maar net af welk model het is en voor hoeveel je hem gekocht hebt. De mensen die Monsters gekocht hebben mogen niet klagen qua resale als ze hem nu willen verkopen, maken zelfs waarschijnlijk nog een knap winstje.

1 like

Je weet dat ik veel meer Seiko’s heb gehad dan die ene. Ik had wel gerekend op reacties van Seiko fanboys. :upside_down_face: Bij mij komt het merk er gewoon niet meer in. I dare you to change my mind. :wink: :wink:

Seiko doet het qua resale juist vaak vrij goed afhankelijk van het model, zeker de liefhebbers modellen automaat/duiker. Een Seiko 5 die je 10 jaar gelden kocht schrijf je misschien 2 tientjes op af, met een beetje geluk als je een model had dat nu gediscontinueerd hoef je zelfs helemaal niks af te schrijven. Kan zijn dat je ze niet mooi vind en het niks voor jou is maar qua resale value doen ze het prima. :thinking:

PSX_20190321_195957

4 likes

Welk punt probeer je precies te maken met je epistel? :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het zijn 3 zinnen waar in 2 van de zinnen het punt staat dat ik probeer te maken, resale value van Seiko is prima.

2 likes

Dat is jouw mening, maar die deel ik niet. Is niet erg. Let’s agree to disagree. :+1:

Het gaat niet echt om iets subjectiefs, just saying XD

2 likes

En resale value is alleen van belang als je er in handelt of snel verkoopt?

1 like

PSX_20190321_200710

11 likes

Flipperaar hier, best wel belangrijk voor mij.

Mea culpa XD

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye: :joy: