Baselworld 2019 - nieuwe releases

Als ik kijk hoeveel je verkocht hebt, dan is het inderdaad flipperaar of handelaar :v:

Flipperaar, ik verdien genoeg met mijn vaste baan. Plus, ik maak sowieso altijd verlies met die Seiko’s, dus als ik ervan zou moeten leven was ik nu dakloos. :joy:

1 like

2 likes

No need to say!!

3 likes

1ia8db

3 likes

:rofl:

1 like

Misaligned op de advertentie haha dat kan echt niet :sweat_smile:

1 like

Ik kan hem van harte aanraden. Toegegeven, ik heb hem nog niet zo lang dus ben nog enthusiast. Ik draag hem wel liever dan andere chronografen op het moment en twijfel of ik nog wel moet sparen voor een Speedmaster FOIS.

Heren, On Topic aub!!!

1 like

Seiko heeft in de Presage lijn twee horloges met een porceleinen wijzerplaat gelanceerd. Ik houd niet van Romeinse cijfers, en de styling van de wijzers is ook niet echt mijn ding, maar de wijzerplaten zelf zijn fascinerend:

5 likes

Nee, op Cordovan horween of een mooie grijze suede band vind ik m beter te pruimen.

Ik vind hem…vet :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

Oh boy, oh boy, oh boy!
Er is maar 1 horloge dat ècht mijn aandacht trok deze Baselworld en ik kan niet wachten tot de pakketbezorger eind april aanbelt!
Zodiac Aerospace GMT, even wat plaatjes, gewoon omdat het kan!

29 likes

Valt met de Marinemasters wel mee hoor.

Heel mooi model, maar jammer van die gigantische kroon…

De P1lotone.
Echt een gaaf project geweest.

2 likes

Niet overdrijven he, het scheelt een Oyster Perpetual’tje :wink:

1 like

Heb je een link? Ik vind niets over een 6R35. Er is wel een 6L35 maar de kans dat ze die in de Sumo stoppen acht ik gering. (dat is dat ultradunne 28k8 BPH kaliber voor tot nu toe één model die op de SARX lijkt).

Nee, puur wat rond gaat op Instagram

Hier noemen ze de 6L35 gewoon 6R35
https://watchintyme.com/showthread.php?63483-New-Seiko-Presage-quot-Snowflake-quot-Ltd-Ed-1881pcs-Most-Anticipated-Model!