Baselworld 2019 - nieuwe releases

haha :rofl: briljant !

1 like

Het zal niet de 6L35 zijnā€¦

Power reserve van 70 uur ipv 50 uur zo te zien!

1 like

Hier wordt ik nou hebberig van :heart_eyes:

Tjaā€¦ bijzonder rood, wil hem wel echt zienā€¦:joy::joy:

Yep, deze Sumoā€™s schijnen nu ook voorzien te zijn van saffier i.p.v. hardlex.

En waarschijnlijk ook veel duurder :expressionless: :money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

Ik heb hier niet alles doorgelezen dus excuses voor de mogelijke #repost maar hier moest ik even heel hard om lachen.

18 likes

Was deze hier al voorbij gekomen?

1 like

Mijn favoriete horloge momenteel en al sinds lange tijd, als ik later groot benā€¦

Eindelijk een G Shock (G Steel) die ik wel mooi vind !
Alleen moet hij wel op bracelet :smiley:

Want wat dit allemaal moet voorstellen ā€¦


:confounded:

2 likes

Nooit problemen gehad met die rider tabs - vond ze eigenlijk bij Breitling horen.
Je kon voor of tegen Breitling zijn, maar het waren horloges met karakter en een eigenlijk identiteit. Nu zakken ze (imho) eerder af naar eenheidsworstā€¦

3 likes

Het enige wat mij dit jaar kan bekoren is Breitlingā€¦ Het merk dat ik voorheen altijd links liet liggen.

Ik vind breitling erg wisselend van niveau.

Eigenlijk ken ik Breitling alleen van als 14 jarige. het waren de meest protserige horloges bij de juwelier en als 14 jarige vond ik dat prachtig. Dat ze het over een andere boeg gooien is goed en mooi. Zou niet willen dat Breitling verdwijnt omdat ze niet met de tijd mee gaan.

Het Norton model vind ik een mooi model wat mij als niet Breitling kenner en liefhebber wel nog een Breitling gevoel geef als ik er naar kijk. Dat zou een model zijn wat mij naar Breitling toe zou kunnen trekken.

Maar op sommige andere nieuwe Breitling modellen, als daar Fossil op had gestaan had ik het ook geloofd. Die trekken mij echt niet over de streep naar Breitling.

Beetje flauw natuurlijk. En in het echt zal het afwerkingsniveau echt wel duidelijk maken dat het geen Fossil is maar een Breitling. Maar het ontwerp is echt inspiratieloos. Ook al is het misschien een greep terug in het verleden van Breitling

3 likes

Ik had als 18 jarige een vintage Chronomat van Breitling en had dus een goed idee van wat ze vroeger presteerden. Dit stond in sterk contrast met wat ze toen in de jaren 80 op de markt brachtte.

1 like

Breiling was altijd ontzettend goed qua kwaliteit. Vond de ontwerpen de laatste jaren gewoon niet mooi.
Dit begint wel weer tof te worden.
Krijg er alleen een beetje ā€˜pall mallā€™-gevoel bij. En dat is ook niet mijn merk.

5 likes

Je weet toch dat dit een Seiko Hommage is?
01a2dc062466d36956a052f0ff066387b13d2b8a

2 likes

Volgens mij nieuwā€¦

image

10 likes

Zal best, zoals ik zeg ik volg breitling niet zo. Maar streep Fossil in mijn betoog door en maak er Seiko van. Die Breitling wordt er niet beter op.

Jaā€¦ druk doendeā€¦ dus geen tijd voor uitgebreide Updatesā€¦ kom wel met een overzichtje als alles klaar isā€¦

de Tudor North Faceā€¦ tjaā€¦ 'k vind de kast mooi, de wijzerplaat mehā€¦Roerstaaf secondenwijzer kan me wel bekorenā€¦ zit ook Lume inā€¦ heb ik nietā€¦ niet in een Dresser als de Instrument 3 in elk gevalā€¦

1 like