Baselworld 2019 - nieuwe releases

Heb je al een deadline voor jezelf gesteld?

Ja… en die nadert met rasse schreden… ik ben weer naar de werkplaats… laterrrr!.. :slight_smile:

3 likes

Die SJE073 was het horloge wat ik bedoelde, alleen daar zit tot nog toe de 6L35 in. 6L35 is een vergissing of typefout.
De 6L35 kan nooit ontwikkeld zijn voor slechts één model, dus ik vewachtte dit voorjaar wel meer modellen met dit kaliber. Maar ik kan er nog steeds niets over vinden, dus ook geen nieuwe Sumo.

De Anonimo releases van dit jaar in beeld

1 like

Dit zijn nieuwe modellen met het 6L35 uurwerk.

6 likes

Basel 2019 in zijn geheel zeer teleurstellend
Rolex duwt de markt nog meer in de richting van de de speculanten
Tudor …tja no need to say more
Zenith … niets interessants anders dan de zoveelste (Tricolore) El Primero

Die hebben we al

Kortom, heerlijk!!! Voorlopig geen centen uit de broekzak

1 like

ben benieuwd hoe de P01 eruit ziet op de straight end link oyster band van de Tudor Ranger!

Ik zat te kijken naar Tim Mosso die een item had over de nieuwe Seiko modellen op Baselworld. Ik sloeg stijl achterover van de prijzen!

De Grand Seiko lijn zit tussen de 20 en 100K of zoiets, m.n. de bijzondere modellen.
De ‘gewone’ Seiko’s doen tussen de 4 en de 7K.

Is dit al langer zo? Mijn beeld is altijd geweest dat je voor een paar honderd euro een SKX retail kon kopen. Of heb ik iets gemist de afgelopen tijd?

de link:

Links de Chaykin Dracula… de tanden verschijnen enkel bij nacht… En rechts de clown.

19 likes

Dames, zien we deze niet over het hoofd!? :yum:

5 likes

Mooi uurwerk maar dit kan mij niet bekoren. Cijfers op de dial en lelijke wijzers :roll_eyes: Jammer dat deze niet in de nieuwe Sumo zit.

Dit zijn de “speciale” modellen. De instappers zijn er ook nog, maar niet in Basel.

Tja. Wat minder overwhelming dan vorig jaar, maar desondanks wat mooie releases. Ben altijd meer fan van de Batman geweest dan van de Pepsi, en dan nu met het nieuwe uurwerk en subtiele wijzigingen.

Daarnaast vind ik die Tudor Black Bay Bronze met grijze dial erg geslaagd. Niet voor mij, maar wel heel mooi om te zien. Die dial schijnt in het echt schitterend te zijn, als ik dat zo lees. Hier ook een mooie foto: https://www.hodinkee.com/articles/tudor-black-bay-bronze-slate-grey-introducing

En die Yachtmaster 42. Tja. Op de foto’s lijkt het allemaal ’ meh’ maar volgens mij is dat er typisch zo eentje die je in het echt moet zien.

Die Tag Heuer Autavia Isograph serie vind ik echt top. Wel aan de forse kant met 42mm, maar kwestie van eens om de pols proberen.

2 likes

Haha, dat is echt een heel leuke truc.

Mij ook niet :slight_smile:. De Sumo zou er dan wel nog een stukje duurder mee worden. De nieuwe Sumo krijgt in ieder geval saffier en een ander nieuw uurwerk.

Krijgt deze ook de kwalitatief betere sluiting die ook op de sbdc051 en sbdc061 hebben

De grote Basel release van Chanel in beeld op onze Nederlandstalige video:

1 like

Een wel heel tof horloge dat we tegen kwamen in het Hyperion, naast de BaselWorld fair

3 likes

Nog niets over gezien helaas.

1 like