Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Wat mij betreft is Grand Seiko het enige merk dat het extreem hoge afwerkingsniveau combineert met een prijs die ik kan betalen. Als Lange of Patek zo’n horloge wil uitbrengen voor een GS-prijs ben ik natuurlijk ook blij :slight_smile:

Ben alleen bang dat GS het liefst zelf de Lange/Patek prijs zou willen hanteren, als je naar de meer recente modellen kijkt.

1 like

En er is terug een nieuwe teaser van Tudor

3 likes

Sub? :thinking:

1 like

Lijkt er op, je ziet precies iets van de getande besel

100% nieuwe Tudor Submariner. Jammer dat ze zoveel moeten teasen. Heeft Tudor m.i. niet nodig

1 like

Milgauss, zwarte dial, helder glas.

1 like

Daar is hij dus … Tudor Sub
Waarschijnlijk niet leverbaar :wink:

1 like

Dit vind ik een van de meest slecht geschreven stukken tekst die ik de afgelopen periode heb gelezen. Ik begrijp totaal niet wat de schrijver ons nou eigenlijk wil vertellen.

1 like

Yep, dit is hem. Prima naast mijn sub. Laat maar komen!

Niemand snapt het artikel… :grinning:

10 likes

Ben benieuwd wat ze je terug zullen sturen :joy:

Beste privé van 🦸‍en,

Nee.

Groet,
:sheep::lemon:

4 likes

Erg tof, kijken wie er op tijd bij is om te kopen en met 20% winst te verkopen :tada:

Ik ben alleszins benieuwd… Goed gezien trouwens van Rolex. Je eerst verlekkeren met een Tudor om daarna door te gaan voor een Rolex.

Want ‘uiteindelijk wil je toch een Rolex-kroontje ipv dat Tudor-schild’ :blush:

1 like

Een nieuwe stalen met witgouden bezel 36 mm datejust

1 like

Haha. Geruchten stroom komt op gang.

Zouden ze die de grasshopper noemen?

:beers:

2 likes

Zo heb ik 3 weken geleden een mail gestuurd naar een AD waar de BLRO op voorraad stond voor list.

Krijg maar geen antwoord. :thinking:

1 like

De blro op voorraad? Waar was dat dan! En waarom ben je niet in de auto gesprongen?
Of wellicht even gebeld? :v: