Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Of een referentie naar een120 kliks bezel (halve min per klik) zoals zoveel duikers

1 like

Dit

4 likes

WHOOAAAWWWW!!! :heart_eyes: :two_hearts:

Maar wat zou je dan af kunnen lezen met de bezel, het aantal “halve minuten”? Ik kan er zo snel geen toepassing voor bedenken.

1 like

Nee maar veel duikers hebben min verdeling zichtbaar op de 120 klik bezel

Maar bezels met 120 kliks (of zonder kliks) hebben dan wel een nuttige 0-60 of 1-12 notering, zodat je minuten of uren kunt aflezen. Deze heeft duidelijk nummers van 0-120.

Dit zou ik ook denken inderdaad, gezien alle ronde vormen, maar het kunnen net zo goed de uurmarkers zijn.
Misschien wel een 39mm blackbay black, of een zwarte pelagos gmt :joy:

Welke datum is Basel ?

21-26/3

3 likes

Wat schrijft de telegraaf nu eigenlijk?!

Ik heb het 2x gelezen en zie nog 23 verschillende losse draadjes in het stuk. :man_facepalming:

:beers:

2 likes

Het gaat over horloges en Baselworld, maar verder
 geen idee wat ze bedoelen :joy:

2 likes

En over dat de rek er nog niet uit is. Omdat het eerste kwartaal slap was. Oh ja. Maar het gaat wel goed, want iedereen wacht op basel.

En silicon valley gaat de aanval openen. :see_no_evil:
En de Chinezen kopen graag patek. Vooral die pateks die uitgelekt zijn doordat een catalogus bij de drukker is gejat. Maar dat weten de Chinezen nog niet. Die wachten ook op basel.

Ik snap het niet. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Lekker onsamenhanged stuk “journailsitiek” zeg. Ik kraak niet graag iemands werk af maar hier kan ik weinig kaas van maken. “Horlogemakers Richemont”?? Sorry, maar heel plat gezegd is dat een overkoepelende Holding waar een merkenportoflio onder hangt. Richemont zĂ©lf, technisch gesproken, bouwt geen enkel klokje.

3 likes

Maar ik ben wel
Benieuwd naar die uitgelekte fotos uit die catalogus. :rofl:

1 like

En wat is een iWatch precies? Weer een mooi voorbeeld van journalisten die eigenlijk nergens iets vanaf weten.

• Echt nieuwe modellen/designs ipv nieuwe kleuren, ander materiaal of wederom een tribute,
  • Lagere prijzen door innovatie in plaats van het omgekeerde gebruiken als smoes om de prijs wederom op te schroeven.
  • Minder glimmers, meer toolwatch uitstraling waarbij gezocht is naar essentie en esthetiek door eenvoud.

Ik ga overigens dit jaar voor het eerst niet richting Basel. Ben er 4 jaar achter elkaar geweest. De trend was niet echt opwaarts zullen we maar zeggen :wink:

1 like

Oneens, merken als Seiko en Omega bewijzen het tegendeel, zie de prijs range! Wel haal je de exclusiviteit ietwat onderuit, daar zit de pijn voor de Rolexdrager! :face_with_hand_over_mouth:

Je haalt de “luxury” uit luxury watch wanneer je ze in een outlet gaat droppen.

Protserige rommel is het.

1 like

Ah! Als je geen grand Seiko wil kun je dat ook gewoon zeggen hoor. :grinning: