Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Ben benieuwd of u nu echt zo gelukkig wordt van zo’n nihilistische levenshouding…
Hoop doet leven!

2 likes

Ik hoop Citizens…

1 like

Ja! en een paar mm minder dik!

2 likes

Staat iwc op baselwolrd?! Hebben toch net de SIHH gehad?
:see_no_evil:

Aha! Dus door 1 model zijn ze al om zeep!

Dat zegt wat over andere merken :joy::v:️:beers:

Maak van ‘wordt’ even ‘bent’ en het antwoord is: yep!

Zo’n fles wil ik!

Doet me denken aan die man die 2 wensen mocht doen:
“2 wensen? Ik ben helemaal gek van cola. Als eerste wil ik een fles cola die nooit leeg raakt.”
En hop, die fles krijgt hij. Hij neemt een flinke slok, laat een boer en zegt dan “heerlijk. Als tweede wens wil ik nog zo’n fles cola”.

2 likes

Ik hoop niets op vlak van horloges. Dat staat niet hoog genoeg op m’n prioriteiten lijst :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoop een hoop…

  • een Tudor BB58, in rode en blauwe uitvoering, nice
  • Tudor sub in 36mm, yes please
  • stalen Datejust nu ook met het nieuwe uurwerk, en doe meteen wat slankere lugs
  • een Rolex sub lijn voor vrouwen, maatje 36 :blush:
5 likes

Vintage tudor sub 36mm niets voor je Nathalie? Als je een blauwe neemt heb je een combi van je eerste twee wensen al te pakken

2 likes

Ik hoop weer op een aantal coole stille underdog releases die tussen al het geweld van de grote merken ondergesneeuwd zijn tijdens Baselworld zelf, en later weer aandacht krijgen omdat ze toch wel cool en betaalbaar zijn.

Zoals bijvoorbeeld deze releases destijds.
Sinn 104 White.
image

36mm Legend Diver.

Certina PH200M
image

Groeten,

Noel.

14 likes

Ik ben nogal een liefhebber van de merken uit de Swatch groep, dus baselworld zal belangrijke spelers missen.

2 likes

Waar ik op hoop is dat je gewoon iets kan kopen dat je mooi vindt en niet jaren op een wachtlijst moet zitten .

1 like

Een 40mm Tudor Pelagos …

6 likes

Gisteren zat ik op de website van Vacheron Constantin, en daar werd melding gemaakt over de SIHH. Die zal ook over niet al te lange tijd plaatsvinden.

Die hebben ze al :smile::wink:

8 likes

@n_visser mag een 39 mm LLD ook?

@Svennos een 40 Pelagos zou fantastisch zijn :star_struck:

3 likes

Jups dan mag de bb58 hup er weer uit :open_mouth:

2 likes

Ondankbaar, zó ondankbaar

2 likes

Haha, best wel leuk van Omega😀

1 like