Baselworld 2019; waar hoop jij op?

Da’s wel heel filosofisch.
Als ik over een week weer een potje bier kan drinken dan ga ik hier eens over nadenken.

2 likes

idd een 39mm bulova moonwatch met HAQ!

1 like

Ik hoop dat citizen inderdaad z’n nieuwe HAQ (accuraat tot +/- 1 seconde! zonder atoomklok of ander externe inbreng!) uitbrengt in een gave chronomaster. Daarbij hoop ik dat ze deze weten te combineren met eco-drive & een dial van traditioneel japanse papier ( zoals ze eerder gedaan hebben )

verder hoop ik dat deze een beetje betaalbaar wordt :sweat_smile:

1 like

Een titanium Casio MT-G oid. van een 42mm ofzo, volledig digitaal en functies vergelijkbaar met de rangeman 9400 en de frogman met dieptemeter. GPS ontvanger optioneel en graag onder de 1200 euro.

1 like

Een blauwe en/of zwarte “BB39” als alternatief voor de BB41
Wel in de BB58 kast en met het in-house uurwerk
Reden waarom ik wacht met de aanschaf van een Explorer
Fingers crossed en anders wordt de trekker gewoon overgehaald

4 likes

Niet voor niets dat Hoop als enige achter is gebleven in pandoras box volgens de Griekse mythologie.

2 likes

image

4 likes

Je (ik) vergeet het snel, maar wat je zegt is hartstikke waar. Je hebt er geen invloed op. Doet me denken aan wijsheden van Seneca waar ik me laatst in verdiepte. Dank voor deze comment!

1 like

tumblr_nwtznpcv5u1udh5n8o1_400

12 likes

Heel eerlijk???

Dat ik hem niet nodig heb omdat ik helemaal gelukkig ben met m’n collectie en het fenomeen flipperen inmiddels is verwaterd tot een vaag bekend begrip.:hugs::sleeping:

Laat me daarentegen graag verrassen…:sweat_smile:

3 likes

L.E.'s is op zich prima, maar het moet méér zijn dan alleen een nieuw kleurtje. Voor sommige merken snijdt het hout als je het mij vraagt. En in een enkel geval wordt het gedicteerd door productiecapaciteit.

Een 39 mm DJ en een 40 mm Skydweller :+1:

1 like

Nice, de Stoa! Ik kan Brieven aan Lucilius van harte aanbevelen. Enkelen op dit forum zouden mogelijk baat hebben bij zijn brieven over standvastig blijven temidden van verleidingen :sunglasses:

2 likes

Hmm, aangezien Omega er (blijkbaar) niet staat ben ik wel benieuwd of iemand weet of Omega een soort vaste periode heeft waarop ze met nieuwe (lees: vernieuwde) modellen komen?

Volgens mij heeft de Swatch group zelf een evenement in maart, gok dat ze daar met nieuwe dingen gaan komen.

1 like

Heb Letters From a Stoic al liggen thuis! :wink:

1 like

Deze in 39mm

22 likes

Hoi Roald. Lekker weer hè?

2 likes

niet weer editen he boefje :wink:

1 like

Dat wist ik niet… :blush: