Hello Henman,
Well, I confirm the rumors with Rolex’s Geneva office and they’re entirely true! The Submariner with the green dial will not be continued after Baselworld 2020.
Greetings,
Jean-Frédéric Dufour
CEO Of Rolex SA
Hello Henman,
Well, I confirm the rumors with Rolex’s Geneva office and they’re entirely true! The Submariner with the green dial will not be continued after Baselworld 2020.
Greetings,
Jean-Frédéric Dufour
CEO Of Rolex SA
Ps: when will you finaly pick up your meteorite dial…
We will throw in a hulk to sweeten the deal
Heb jij mijn mailadres gehackt ?
Straks is er geen hulk meer te koop. Ik ben al aan het hamsteren
Snel snel, kopen kopen
Nu nog onder 20k verkrijgbaar!!
Gelukkig ben ik niet zo into de Hulk… k*t voor iedereen die al jaren aan het wachten is op zo’n ding.
Nooit begrepen dat een andere kleur zulke prijs verschillen kan opleveren vind 'm spuug lelijk
Het gaat niet gebeuren, maar ik blijf hopen dat Rolex terug een DJ met linen dial uitbrengt.
Laten we eens gokken dat er een stalen Rolex Day-Date komt.
Naar keuze op president of jubilee band.
Liefhebbers?
Knuppel in hoenderhok?
0 stemmers
Nee geen DD’s in modaal staal!
Gewoon meer sporty modellen voor mensen met lepra polsjes zoals ik
Dus waar blijft die 36MM explorer
Gekkie.
Zou de 36 mm Explorer terug komen?
zat te denken over het Hulk verhaal. als ze daar mee stoppen wat gebeurd er dan met hun voorraad? gaan ze die nu afzetten?
Hulk is volgens mij al een tijdje afgezet, zo weinig word hij verkocht haha.
Als er een DD in staal komt verkoop ik waarschijnlijk mijn DD. Klinkt vreemd maar ik vind het geweldig dat dit model alleen in goud verkrijgbaar is. Alleen kenners weten dit en dat draagt bij aan het verhaal en de emotie. Een DD in staal doet afbreuk aan de positionering van het model imo
Is er iemand wel eens bij baselworld geweest? En kan je dan gewoon bij alle merken kijken ?
Durf er wel wat om te verwedden dat er nooit een DD in staal komt. Waarom zouden ze. Alles in staal is nu al niet leverbaar en da’s alleen maar omdat ze dat bij Rolex graag zo zien.
Vast een hele late reactie, maar die bestaat toch al?
De Mk1 is dat toch, die wordt toch niet meer uitgegeven