Klopt. Maar het was meer een reactie op @TheWornWatch Dat je hem gewoon kunt kopen als hij zo graag een sportmodel model ‘smalle polsen’ wilt.
Hoe is het met je dj? Al weg?
Klopt. Maar het was meer een reactie op @TheWornWatch Dat je hem gewoon kunt kopen als hij zo graag een sportmodel model ‘smalle polsen’ wilt.
Hoe is het met je dj? Al weg?
Nope uit de verkoop gehaald en besloten hem definitief te houden sindsdien niet meer van de pols afgeweest
Is ook gewoon een mooi horloge!
Ik denk dat Rolex in ieder geval iets met de Submariner gaat doen. Maar wat weet ik niet, misschien het nieuwe uurwerk 3235 erin.
Gaan ook geruchten (???) dat ie naar 42mm zou gaan, zoals de Explorer. Zijn natuurlijk maar geruchten.
Ja net zoals de hulk eruit, no date smallere lugs, nieuwe uurwerken in allemaal, coke GMT. Er komt laatste tijd best veel voorbij. Maar wat waar is…
Dat denk ik. Als ie naar 42mm gaat, ben ik blij dat ik een 40mm heb.
Inderdaad zeer veel geruchten, zal ergens wel iets in zitten natuurlijk. Zekerheid is er pas als Rolex zelf komt met een aankondiging.
Zou inderdaad echt te groot zijn. Ben ook blij met mijn 40mm, net goed.
Steeds meer geruchten dat Baselworld dit jaar niet door gaat i.v.m. Corona virus. Bulova/Citizen hebben zich gisteren ook teruggetrokken
Zal wel afgelast worden net zoals alle andere evenementen zoals de spelen etc.
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen (40->42), want de tendens is juist weer kleinere horloges.
Over een maandje ruilen we onze rolex om voor een doos mondkapjes.
Een GMT BB58 met een batman bezel zou ik echt waarderen…
Wooow dat zou tof zijn
Bb58 met zilveren wijzers, zwarte bezel met witte cijfers en met datum dan koop ik er zeker weer een
Watches and Wonders is gecancelled door het virus. Baselworld gaat ook niet door, let maar op.
Betekent natuurlijk niet dat er geen nieuwe horloges uitkomen
Kan het marketingbudget nu worden ingezet als directe korting?
Klote virus 🦠 alles wordt gecanceld. Formule 1 en ook hoop soort evenementen al
Het is ook wel terecht dat ze maatregelen nemen tegen dit virus,niemand weet eigenlijk welke vormen en afmetingen dit virus nog zal aannemen en veroorzaken.
Trouwens heb ik net vernomen dat het virus ook Nederland bereikt heeft,dus binnenkort ook in B.Dus het is écht wel wereldwijd denk ik zo.