Zeg ook niet dat het onterecht is. Gewoon klote en vervelend.
Beurzen -15% op nog geen maand tijd, denk dat de hele luxe industrie een heel moeilijk jaar tegemoet gaat.
Eindelijk rolexen in de eralageâ:tada:
Dat wil ik nog wel eens zien.
Maar als dat zo is dan ga ik een sky blauw halen.
De niet-sportmodellen zijn trouwens reeds redelijk goed beschikbaar hoor!
Ik hoop ook echt dat ze iets leuks gaan doen met de BB58, misschien juist omdat het geen Rolex is hebben ze net wat meer ruimte om eens wat leuks te proberen
Klopt
En de volgouden sportmodellen ook. Op een paar uitzonderingen na.
Zwitserland heeft alle grote evenementen verboden bron NOS.nl
in 2019 zijn er bij een AD in Antwerpen slechts 3 geleverdâŠ
Ik kom bij de algemene pagina van de NOS uit?
Ander linkje hierover:
Er word volgende week beslist hoe het verder gaat met Baselworld.
GENEVA, Feb 28 (Reuters) - The Swiss government on Friday banned large events expected to draw more than 1,000 people as a measure to help combat the spread of the new cornovirus.
âIn view of the current situation and the spread of the coronavirus, the Federal Council has categorised the situation in Switzerland as âspecialâ in terms of the Epidemics Act. Large-scale events involving more than 1,000 people are to be banned. The ban comes into immediate effect and will apply at least until 15 March,â the cabinet said in a statement. (Reporting by Michael Shields; editing by Brenna Hughes Neghaiwi)
Ah tot 15 maart. Geen paniek dus.
Gewoon ff maandje niet tongzoenen met vreemden en alles is weer onder controle. Kunnen we gewoon in de handjes wrijven van nieuwe modelletjes
Misschien worden ze niet meer gemaakt en was dat de voorraad al. Wie zal het zeggen
(Hallo allemaal. Ik ben nieuw op horlogeforum.) Fingers crossed over baselworld. Ik heb vlieg- en toegangtickets om zomaar eens rond te kijken. Waren er meer van jullie met plannen om te gaan?
Ik hoorde dat dat wordt afgelast vanwege een of ander virus