Carlito is sneller dan Monochrome.
Nog meer details: het is geen besluit van de MCH Group, maar het is opgelegd door de Zwitserse regering.
Carlito is sneller dan Monochrome.
Nog meer details: het is geen besluit van de MCH Group, maar het is opgelegd door de Zwitserse regering.
Tja, zat er natuurlijk aan te komen. Jammer dat we nu nog bijna een jaar moeten wachten. Vraag me af wat de grote spelers (lees: Rolex/Tudor en Patek) gaan doen met de releases van dit jaar. Neem aan dat ze deze niet gaan uitstellen met een jaar… toch?
Grand Seiko lijkt hier de grote ‘winnaar’, zij hadden zich al een hele tijd geleden teruggetrokken uit Baselworld om hun eigen release schema te kunnen bepalen
Ben ook benieuwd wat de merken gaan doen inderdaad. Zouden ze wachten of de nieuwe modellen gewoon uitbrengen…
Die gaan ze gewoon introduceren, ze moeten namelijk turnover draaien.
Als de nieuwe producten klaarliggen dan laten ze die echt niet een jaar liggen.
Ik weet dat IWC binnen 2 weken een grote introductie gaat doen.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als er 1 merk is wat kan doen en laten wat ze zelf willen is het Rolex wel. Ze verkopen toch wel, of het nou de ‘oude’ of de ‘nieuwe’ modellen zijn.
Een jaartje niks uitbrengen zorgt alleen maar voor meer hype in 2021.
Het zal me niks verbazen als Rolex niks introduceert. Tudor verwacht ik wel iets van dit jaar
Er zijn altijd uitzonderingen ………….
95% van de merken kan zich het niet permitteren om geen introducties te doen.
En met een zeer instabiele jaar voor de boeg zullen ze alles aanpakken voor omzet .
Rolex is verbonden aan de Formule 1.
Je zou denken dat ze een keer met een F1 sport model zouden komen, zou wel cool zijn.
De Raceking?
Daar is toch ooit de rolex daytona voor ontwikkeld… racing…dan he. niet speciaal formule 1
Ja das waar ook
Komt er ook. De Beach-dweller. Speciaal model waar dan geen zand tussen gaat zitten. Speciaal voor de GP van Zandvoort ontwikkeld.
gaaf man!
Je zou verwachten dat de verschillende horlogemerken in de periode waarop SIHH en Baselworld eigenlijk zouden plaatsvinden hun 2020 introducties alsnog gaan doen. Op wat voor alternatieve manier dan ook. Maar zolang het Coronavirus alle media aandacht opeist, denk ik dat we langer moeten wachten op horlogenieuws.
Of zijn er kenners die hier anders over denken of meer weten?