Batossai

Ik zie nu dat ik hier nog nooit mijn ervaringen heb gedeeld. 2 of 3 horloges van Adil overgenomen waarbij ik 1 keer erg gastvrij bij hem thuis onthaald werd. Top gozer en prima ervaringen opgedaan wbt koop. Aanrader!

2 likes

Super snelle deal met Adil. Nog op geen 24h vanuit NL naar BE. Hij haf zelfs de betaling nog niet ontvangen en toch al verzonden! Dat is de HF spirit. Dank @Batossai
Ik had even bang voor een inniminni beschadiging en was volledig onterecht. Hij is een man van zijn woord en weet duidelijk met wat hij bezig is.
Horloge was tevens Postnl proof verpakt!
En je weet het voor de Mido hé :wink:

1 like

Bandje gekocht van @Batossai.
Snel verzonden, prima deal.

1 like

Vandaag een Florijn 1 overgenomen van @Batossai. Fijne en super snelle communicatie en afhandeling. Mooie klok en fijne samenwerking. Aanrader!! Thanks.

Elmar van H.

1 like

Horloge geruild met @Batossai, vlotte communicatie, snelle afhandeling, horloge goed verpakt, top.

1 like

2 bandjes verkocht aan Adil. Enthousiaste en kundige horlogeliefhebber! Erg vriendelijk. Kun je blind zaken meedoen.

1 like

Een Seiko klassieker gekocht bij @Batossai. Snelle communicatie en verzending. Bomproef verpakt. Ik ben tevreden! Bedankt! :ok_hand:t2:

1 like

Gisteren een Mido van @Batossai gekocht. Duidelijke communicatie vooraf en bovenal vriendelijke ontvangst. Top!

Band gekocht van @Batossai , superrr snel binnen. Top geregeld, thanks!

Mijn Orient verkocht aan Adil @Batossai. Zeer prettige transactie, leuk gesprek gehad over van alles en nog wat en wat zeker meewerkt is dat Adil een bijzonder sympathieke kerel is. Kan hem dan ook van harte aanbevelen.

2 likes

In rotterdam een prachtig horloge overgenomen van Adil @Batossai, was gezellig en wie weet ooit tot de volgende deal.

1 like

Omega pre bond aan Adil verkocht. Prima communicatie, een echte liefhebber. Goed zaken doen met dit enthousiaste forumlid. Aanrader.

1 like

Bij @Batossai afgelopen week een keurige Presidential band gekocht voor op de skx007.

Zeer snel de zaak beklonken. Extra fotoos waren geen enkel probleem. De band kwam snel en uitstekend beschermd en verpakt op de mat. Zo mag ik het graag zien :smiley:

Bedankt @Batossai :thumbsup:

1 like

Prettige communicatie en vlotte betaling. Veel plezier met het horloge, @Batossai!

1 like

Een mooie Seiko SRP639 in mint condition van Batossai overgenomen.
Alles volgens afspraak, snel en prettig geregeld.

Bedankt!:+1:

Prima deal met @Batossai heldere communicatie, vlote betaling, aanrader :ok_hand:

Omega Seamaster overgenomen van Adil. Elkaar tegemoet gekomen op een centrale plek. Zeer leuk gesprek gehad. Tevreden deal. :+1:

2 Bandjes gekocht van @Batossai en dat ging probleemloos en volgens het boekje. Dank je!:+1:

1 like

Van de week weer een deal gemaakt met Adil. Leuke squale bij hem los weten te peuteren die hij eigenlijk niet wilde laten gaan. Na even hard to get spelen gaf hij toch toe. Wederom niets dan lof voor de afhandeling.

1 like

Zojuist mooie ruil gedaan met @Batossai

Aanrader!!

1 like