Batossai

Fijne deal gemaakt met Adil, @Batossai.

Aanrader voor iedereen!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met adil aka @Batossai. Leuke communicatie heen en weer en er zat zelfs een leuk extraatje bij id vorm van een nato! Horloge was in beschreven staat en bombproof verpakt in een roze doos (ik snap dat ik hem niet zou kunnen missen :joy:)

Kortom: dikke aanrader, in de toekomst zal ik zeker niet twijfelen om hier nog transacties mee te doen.

1 like

Prima en snelle deal gedaan met battosai Top Vent !!

Prettige transactie met @Batossai. Top communicatie, netjes ingepakt en ook nog een leuk briefje erbij. Dank!

1 like

Isofrane gekocht van Adil. Snelle no-nonsense deal, zo zie ik het graag!

1 like

EMG NL17 LE gekocht van Adil, bombproof verpakt en precies zoals omschreven.
Zelfs een extra lederen nato strap erbij gekregen.
Aanrader! Thanks again :slight_smile:

Dit keer een horloge verkocht aan @Batossai,
We kennen elkaar nog van een eerdere prima verlopen ruildeal, dus de formaliteiten konden we overslaan. Centjes was snel binnen en lekker vlot met reageren. Top weer!

1 woord: super​:+1::+1:

1 like

Bandje verkocht aan Adil.
Prima communicatie en snelle betaling. Berichtje na ontvangst. Helemaal top! @Batossai

Door een topic over military issued horloges hier op het forum enthousiast geraakt over de CWC G10. Al even geen exemplaar in het blauwe deel dus ook MP in de gaten gehouden. Gisteravond eentje gespot die realistisch geprijsd was. Zelfde avond met wat berichten over en weer naar ieders tevredenheid de deal gemaakt en vanmorgen al opgehaald, moest toch in de buurt zijn.

Superleuk gesprek met verkoper, lagen wat horloges op tafel en ik had de Fiffer om. Praatje pot, hele leuke klik en dan toch maar de vraag: zitten we ook toevallig op ‘dat horlogeforum’? Wat blijkt, zit ik tegenover Adil, hahahaha! Notabene de TS van het military topic dat ik hierboven noemde. :joy:

Kortom, sowieso een leuke ervaring voor wat betreft hoe de deal tot stand kwam, zeer prettige en beschaafde communicatie en Adil is een zeer te vertrouwen persoon. En een echte liefhebber! Mooi dat je zo nog zaken kan doen anno 2018, kreeg als klap op de vuurpijl nog een tubetje Polywax mee! :hugs:

3 likes

Bandje overgenomen van @battosai. Super mooie horween shizzle voor op mijn door @Drebin zo bewonderde Seikomatic. Thx abi!

1 like

Bandjes verkocht aan @Batossai.
Meteen overgemaakt en berichtje bij ontvangst.
Wederom dikke prima!

1 like

Ook hier in het noordelijkste puntje van Nederland kennen ze inmiddels forumlid @Batossai Prettige communicatie en razend snelle betaling. Of zoals we in Groningen zeggen: das ja goud!

1 like

Vanmorgen een mooie Sumo bij Adil opgehaald. Zoals altijd weer een prettige ontmoeting. De Sumo zoals beschreven. Adil er zal vast nog wel in de toekomst nog wat uitgewisseld worden. Thanks

Groet Bram

2 likes

Dit wil ik graag delen:
Van @Batossai een Seiko overgenomen, mooi ding, snel opgestuurd, goeie communcatie. Kortom; helemaal goed!

Maar achteraf bleken er wat problemen met het stalen bandje. Dit heeft hij heel chique opgelost door me een nieuw exemplaar na te sturen!
Dergelijke service is een vd redenen waarom ik graag op HF zit.
Nogmaal dank, Adil. Super! :+1::+1::wink:

3 likes

Tissot van Adil ontvangen. Snelle verzending en het horloge ziet eruit zoals omschreven.
Zou zeker vaker een horloge van @Batossai vernemen.

Citizen van @Batossai over genomen. Snelle verzending zeer goed verpakt en het horloge ziet eruit zoals omschreven.
Zou zeker vaker zaken doen met @Batossai.

1 like

Crafter Blue overgenomen van @Batossai, zeer goed verpakt en werd al op mijn postadres afgeleverd voordat de betaling bij hem binnen was.
Ik hoop dat ik nog vaker zaken met hem kan doen.

1 like

Seiko SKX013 overgenomen van @Batossai / Adil. Voorheen al eens een horloge van gekocht dus wist dat alles in orde zou zijn. Van Adil kun je blindelings kopen, nogmaals bedankt! :sunglasses: :+1:

2 likes

In het “gratis aangeboden” topic bood @Batossai een Seiko kroon met stift aan. Top actie en hij sloeg zelfs mijn aanbod om de verzendkosten te betalen af. Keurig verpakt thuis gestuurd gekregen.
Nog hartstikke bedankt.

1 like