Batossai

Prima ervaring met de verkoop van een horloge aan @Batossai leuke vent, snel met reageren en betalen! :+1:

Wederom een goede ervaring met @Batossai :+1:

Snelle deal met Adil, fijne communicatie en snelle afwikkeling. Thanks @Batossai!

Leuke en (van beide kanten?) onverwachte ruildeal gemaakt met @Batossai. Keurige communicatie, snelle en goedverpakte verzending met extraatjes. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :+1:

2 likes

@Batossai heeft van mij een Citizen overgenomen, dit ging soepel en rprobleemloos.
Communicatie was snel, vriendelijk en duidelijk, geld was ook vlot overgemaakt.
Ik kan hem zonder twijfel aanraden :+1:

1 like

Jubilee-band verkocht aan @batossai, wat enige voeten in aarde had maar uiteindelijk goed is gekomen. :rofl: Communicatie goed en snelle betaling. Graag tot de volgende keer! :+1:t2:

Horloge gekocht van Adil @Batossai
Fijne ervaring!
Adil reageert snel (en met humor), verstuurt snel (bombproof) en levert een horloge zoals omschreven: :raised_hands::raised_hands::raised_hands:
Een betrouwbaar HF lid waarmee je gerust een deal kan sluiten.

Een tijdje geleden een leuke Daily beater gekocht van Adil, een toffe citizen!

Alles zoals beschreven en fijne verkoper. Bedankt en het wordt goed gedragen hier!!:+1:

In mijn zoektocht naar een goedkope duiker kwam ik weer eens uit bij Adil.
Snelle en duidelijke reacties, horloge weer perfect verpakt en precies in de staat zoals geadverteerd: top!
Adil is een leuke betrouwbare gozer waarmee je met een gerust hart zaken kan doen :+1:t2:

1 like

Fijne deal met vriendelijke Adil gesloten. Geld overgemaakt naar rekening op naam en horloge aangetekend ontvangen. Hij deed er uit vriendelijkheid nog een mooi bandje bij. Bedankt Adil, ik heb nu een leuke vintage erbij!

1 like

Onlangs een bandje overgenomen van Adil. Prima communicatie, vlotte deal en dito verzending. Een aanrader!

Fijne deal met Adil @Batossai. Reageert en betaalt snel. Attente gast!

Goede deal kunnen sluiten met @Batossai! Prettige en snelle communicatie. Prima :ok_hand:

Snelle, vlotte deal gedaan met @Batossai, als PostNL iets beter had meegewerkt was het horloge al een dag later binnen geweest, vrijwel meteen verstuurd.

Thx Adil!

Gr. Marc.

1 like

De zoveelste deal met Adil gemaakt @Batossai.
Elke keer weer een prettige ontmoeting en volop gespreksstof. Ik hoop dat met de SKX de cirkel weer rond is.

Gr Bram

1 like

Mooie deal gemaakt met Adil @Batossai. Ook hier weer een uiterst prettige en snelle communicatie.

Bedankt Adil,

Gr. Hans

Een horloge band verkocht aan @Batossai. Snelle communicatie , snelle betaling. Top!

1 like

Leuke Seiko tank overgenomen van @Batossai. Blijkbaar waren er in korte tijd na mij nog 5 andere die hem ook wilde kopen, maar gelukkig was ik er snel bij!

Alles ging snel, het horloge is netjes verpakt en de staat was precies zoals geadverteerd (erg goed!)

Zeker een aanrader.

Wederom een deal met Adil gemaakt. De deal was zo gemaakt en gebaseerd op vertrouwen en respect.
Tot de volgende keer @Batossai

1 like

leuke ruil gedaan met @Batossai alles is vlot gegaan :+1:

1 like