Batossai

Onlangs een verkoop aan Adil, aka @Batossai gedaan.
Prettige communicatie en een snelle transactie. TOP :+1:t3:

1 like

Vandaag een horloge aan @Batossai verkocht. Vanmiddag eerste contact, vanavond al opgehaald. Leuk gesprek en snelle eerlijke afhandeling.
Aanrader!

Leuke en snelle deal met @Batossai gedaan.
Vandaag helemaal keurig aangekomen, thanks Adil!

1 like

Snelle deal met Adil gesloten. Deal en betaling snel rond. Goed om zaken mee te doen…thanks @Batossai

1 like

Erg leuke citizen overgenomen. Zeer prettig zaken doen. Snelle levering en horloge nog mooier in het echt. @Batossai is met stip een aanrader :+1:t2::+1:t2:

Leuke en snelle deal gemaakt met @Batossai!

Inmiddels heb ik van full time ninja Adil @Batossai 2 horloges overgenomen.

1 leuke DJ hommage, en afgelopen weekend wist hij mij te verassen met een leuk ruilvoorstel.

Dit was snel beklonken en inmiddels zit ie al om de pols en heb ik ineens mijn allereerste smartwatch. Wel eentje met een mooie, klassieke uitstraling.

Adil, heel erg bedankt en ik hoop dat de Super Seville jou even blij mag maken als ie vandaag aankomt!

1 like

Leuke ruil gedaan met @Batossai

Vandaag het horloge goed ingepakt ontvangen. Ik moest wel even wat schakels toevoegen :grin:

Zeer plezierig zakendoen :ok_hand:t2:

Bedankt Adil :+1:t2:

1 like

Met veel plezier een horloge gekocht van Adil! Alles volgens het boekje en derhalve een prettige ervaring :+1:

1 like

Horloge overgenomen van deze ninja.
Heldere communicatie en supersnelle afhandeling.
Bedankt @Batossai!

1 like

Mooie tag heuer ontvangen van @batossai.

Snelle verzending en horloge als beloofd.

Toppie :+1:, bedankt

1 like

Snelle deal gemaakt.
Naast dat de prijs goed was kreeg ik ook snel antwoord en een snelle verzending.

Beter kan eigenlijk niet, super tevreden.
Dank Adil!

1 like

Hele fijne en bovenal snelle communicatie! Deal is vlot verlopen. Absolute aanrader! Bedankt en veel plezier met het horloge :slight_smile:

1 like

Alweer een paar dagen geleden, maar ook hier een uitstekende ervaring met @Batossai
Vriendelijk ontvangst, goede en snel gesloten deal.

Thanks!

Ik kwam met Adil @Batossai in contact omdat hij mij een horloge te koop aanbood waar ik interesse in had. We waren het snel eens over de prijs. Mijn enige verzoek was om het pas 2 weken later op te sturen omdat ik nog in het buitenland was. Adil heeft het horloge in bewaring gehouden en het opgestuurd zodra ik in Nederland was. Het horloge kwam prima verpakt aan en was zoals beschreven. Prima zaken zaken gedaan dus.

Beater over gedaan aan Adil, reageert supersnel en betaald nog sneller.
Helemaal top, graag tot een volgende keer :innocent:

Citizen Tsuno overgenomen van Adil naar volle tevredenheid.
Horloge zoals beschreven en snel verzonden.
Bedankt. :+1:

Horloge geruild met @Batossai ! alles netje verstuurd en uitermate prettig contact.
maar dat was gezien de voorgaande positieve berichten in dit topic wel te verwachten

Ik heb Erika verkocht aan Adil (@Batossai) … oeps, dat klinkt helemaal verkeerd. :see_no_evil: :joy:

Even opnieuw. Adil was op zoek naar een Erika’s MN in 22mm en ik had er nog eentje liggen waar ik helemaal niks meer mee deed. Aldus aangeboden en al snel stond er een beetje geld op mijn rekening! Contact was erg vlot en prettig, ik zou blind weer iets op de post gooien. Vertrouwd!

Veel plezier met Erika en tot een volgende … :sunglasses:

Afgelopen weekend een horloge verkocht aan @Batossai
Alles snel afgehandeld, nette en vlotte communicatie, prima persoon om zaken mee te doen. :+1:t3: