Batterij omgewisseld

Mijn wekelijkse arbeid bestaat voor een deel uit het runnen van een web-shop. Wat me nu voor raars is overkomen dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Iemand besteld een goedkoop horloge van 7,00 euro. Ik stuur dat na betaling op en krijg het twee dagen later weer retour omdat de klant toch iets anders in gedachten had. Geen probleem, geld terug maar wat blijkt later tot mijn verbazing…De goede batterij die ik altijd voor aflevering plaats in ieder horloge wat verkocht wordt was omgewisseld voor zo’n vies gebruikt alkaline celletje. Ik zag het helaas pas later omdat het horloge stil stond. Hoever gaan mensen vraag je je dan af.

Dat is echt the limit! (td)

Naam en toenaam hier vermelden en bij de site van Internetoplichting. Als iemand de man Googelt duikt hij ook daar op.

hans

Je houdt het inderdaad niet voor mogelijk wat sommige mensen allemaal doen om een paar euro te besparen… Maar dit gaat echt ver !

Hopelijk wordt het geen trend (td)

MVG,

Morse.

(td)::o:(:?:S:X

Geen woorden voor(td) Ik denk dat hcptdg het juiste advies geeft.
gr, L.R.

Hij moet m toch ook nog terugsturen?
Beetje vreemd…

Iets genuanceerder: rekening voor batterij sturen met vermelding van bevindingen en indien niet betalen binnen 14 dagen dan vermelden met naam en toenaam conform hcptdg.
Altijd de kans tot herstel van dwaling geven (het zou een vergissing (:smiley: kunnen zijn) wordt de kans niet aangegrepen dan is kwaad opzet evident voor jou maar ook voor derden.

rare snuiters tegenwoordig(td)(td):X

Je hebt het wel groot op de homepage staan, dus zal idd wel opzet zijn.
Je horloges zijn bijna net zo duur als een batterijwissel, hahaha!

Naam en toenaam noemen, daarna pek en veren. Dit is doodordinaire oplichting. Ongelooflijk dat mensen dit doen. Er is wederom een ‘ultimate low’ gehaald… Tssss!

Ik heb een aantal jaren op de markt in Groningen ook batterijen gezet en ook daar probeerde men deze truc wel eens. Na een week kwamen ze dan weer bij de kraam en zeiden dat hun horloge was blijven staan. Maakte je het klokje dan open, dan bleek ook de batterij omgeruild te zijn. Zette altijd een tekentje met uv stift op de batterij. Alleen dan is het makkelijker omdat je ze op dat moment kunt confronteren met wat je constateert. Dan was de discussie ook snel over.

Linkje naar die webshop?

Shame shame… (td)

Ben het persoonlijk voor idee van Pieter-Paul

Ongelooflijk, wat halen mensen toch rare fratsen uit. En dat voor een piepklein bedragje. Asociaal.
Ik zou hier inderdaad ook wel actie op ondernemen. Niet zozeer vanwege het geldelijke verlies (want dat is niet zo groot), maar wel vanwege de manier waarop jij als verkoper behandeld wordt.

Simpelweg ongehoord (td)

Ik zou inderdaad voor het idee van Pieter-Paul gaan. De “koper” gokt er natuurlijk op dat je gezien het luttele bedrag van een batterijtje niets doet, maar uit principe zou ik het niet laten gaan.

Dat vind ik ook (ben zelf ook zo’n principieel figuur :#).
Dit is gewoon walgelijk. Voor zo’n klein (letterlijk en figuurlijk) iets iemand oplichten. Heb er geen goed woord voor over.

Doet me bijna denken aan mensen een paar huizen verderop bij ons. Die blijken ook van dat slag losers te zijn.

Het lullige is alleen, dat wanneer jij naam en toenaam vermeld, dat tuig jouw nog schijnt aan te kunnen klagen voor laster ook :? Inderdaad, de wereld op zijn kop!

Het is gewoon te triest voor woorden >X

Dit is idd geen stijl. En zeker om zo’n batterijtje van €5,-.

geen woorden voor, maar ook ik maak mee dat klanten oude onderdelen in nieuwe verpaking retour geven.
sterkte in deze strijd . :slight_smile: :X

Dat is wel heel treurig! Zou inderdaad een factuur nasturen. Dit soort hufterigheid kan je niet zomaar over je heen laten gaan.