Battle of the beaters: welke kies jij?

Jeroen,

Ik denk dat hij kleiner oogt door de wat bredere bezel (en dus een kleinere plaat).

Btw, er staan er twee in de blauwe zone. Een op rubber, de andere op staal. Dus sla je slag … :grin:

Mvg
Harold.

Heb ze gezien Harrold !
Op een of andere manier vind ik hem op staal niet zo mooi.
“Helaas” kwam er een verjaardags omegaatje, een HFLE-tje en zowaar een @HanDavinci gunfactor,de nomen est omen Brakke mod, tussendoor.
En eigenlijk wil ik die Hamilton van @daffie nog scoren…
De graal (welke?) gloort dan nog maar vaagjes aan de horizon:
De Inox … het wordt vast weer eens vaderdag ofzo.

3 likes

Make me an offer I can’t refuse…

:wink:

2 likes

Aangezien het een reverse Shark wordt, lijkt me de Nomen Est Omen “Reversed Brakke Shark” een geweldige naam :sunglasses:

2 likes

:heart_eyes: :smile: :sunglasses:

1 like

On topic: als ik de 10 horloges aangekocht binnen het forum binnen een half jaar alsnog wil halen, komt de Inox er

1 like

Dagaz Thunderbolt. In hoofdzaak door zijn bescheiden afmeting, maar ook een duidelijk afleesbaar klokje dat door eenvoud opvalt. Dus 2.

Het scheelt misschien dat de topic 2,5 jaar oud is en de essentie van het oorspronkelijke verhaal wat naar de achtergrond is verdwenen.

Ik zag het - ik denk dat je gelijk hebt…

1 like

Ik zag ook dat mijn reactie te snel was, sorry maar gelukkig is mijn vrouw het wel met je eens: Duidelijk en degelijk klokje met cijfers…waarom ze die wil is me niet geheel duidelijk, maar ja…Trouwens een rare waterdichtheid aanduiding: 150 meter, heeft dat een speciale betekenis?

Kijk, dat is nu eens een bericht! :grin: Wat die waterdichtheid en de aanduiding betreft: Te weinig verstand van duikers aan mijn kant. Als een horloge een ondoordachte doop in mijn aquarium trotseert is het voor mij genoeg…

1 like

Ideale beater, zowat heel de wereld gezien en niemand ziet er een Rolex in. 15 jaar en heel wat littekens later.

3 likes

Wij hier op het forum horen dan toch niet onder die groep “niemand” hoop ik.:wink:

Het onervaren oog:sunglasses:

Make me an offer I can’t refuse…

:wink:

2 likes

Niemand die Archimedes Outdoor voorstelt?
39mm, een gehaard stale kast, met krasvaste metalen band verkrijgbaar, 200m

Bij deze

2 likes

Ik vind hem mooi, maar wat je vaak leest (in elk geval bij reviews van de Inox) is dat een quartz loopwerk robuuster is dan een automaat. Vandaar, my 2c …

Goed bezig, brakke. Niet de Ux vergeten mee te nemen in je overwegingen!

Wat mij betreft één van de ultieme beaters. Wel op rubber!

3 likes

:joy:

Ux … damn . Die dus ook nog

1 like