Baume & Mercier

100% echt naar mijn mening (althans het uurwerk zoiezo,dus ik ga er van uit dat je een echte hebt) als er iets makkelijk te vervangen is of juist als eerste mist is altijd de kroon.

en 38 euro(inc versturen?) is idd niet duur

Goede aankoop :smiley:

Ik heb zo ooit een gouden Longines voor mijn vriendin gescoord voor 25 euro (uit Engeland). Kwam nog wel wat bij voor aangetekend verzenden.

jee dat is helemaal een koopje zeg, maar ja je moet echt geluk hebben daarmee.
Veel veilingen vliegen omhoog op laatste moment, en het lijkt wel of de laatste tijd er echt een run is op gouden horloges. Is een vlucht van beleggers denk ik.

Gelukkig maar. Valt niet mee hoor om koopjes te vinden en dan ook nog een echte te hebben. Is me in een jaar 4 keer gelukt schat ik ( 18K gouden Mido voor 30 euro, en 14K gouden dames horloge merk MM voor 6 euro, 14K gouden zakhorloge voor 20 euro, en nu deze )
Ik heb wel gisteren en Nielo geemaileerd zilver zakhorloge gekocht met een kleine beschadiging op de wijzer plaat die goed te repareren is. Het leuke is dat er ook een bronzen staander bijzit waar het horloge aan de achterkant in past waardoor je een soort staande klok krijgt omdat je alleen de wijzerplaat aan de voorkant ziet. Denk dat ik er wel een redelijke prijs voor heb betaald ( 49 euro ) voor horloge + staander.

Henrik II :D:D:D