Dank allen voor het meedenken en jullie advies. Ik trek mn conclusie en ik ga voor de BB58. De 1000 piek houd ik lekker, wie weet voor een andere NA, of lekker wat anders.
Citaat PS: “koop gewoon de BB en koop er een leuke seiko bij” vind ik ook een goede tip
Beste tip geef je zelf al
Heel gaaf, maar echt een corpulente knaller is het…
Ik heb hem meerdere malen gepast maar hij is net te dik en de band tapert niet waardoor hij nog steeds erg groot oogt.
net niet helaas
- nieuw voor minder dan 3160 te scoren in de grijze handel
- lug to lug 46 (lager is beter)
- gebold saffier
- waterdicht 200m
- Rustig wijzerplaat en tijd goed afleesbaar
- zeker geen bling bling horloge
- Comfortabele sluiting voor een zeer dunne pols van 16 cm
- arabische cijfers en hour markers
- kleur wijzerplaat donkerblauw op het zwarte af
Geld over om deze band bij te kopen:
https://nomos-glashuette.com/en/store/straps#/en/18-mm/bracelet-sport-18mm-887
- stalen band
En dan nog geld over om een leuke Seiko bij te kopen.
De Alpinist 1959, bijvoorbeeld, deze zomer. Die ook aan al die voorwaarden voldoet. Voor 770 ballen op staal.
Iets meer pols kweken in de sportschool en gaan voor een Pelagos?
Van iedereen met zulke opmerkingen neer te knuppelen krijg je ook meer pols…
Vroeger. Toen dat nog kon.
Dat doe je vooral bij de KFC
Hahaha, ik zag hem hier al langskomen en dacht nog: dát is nou mooie combi zeg! Complimenten, wie weet ga ik dit voorbeeld nog volgen, vind deze seiko nog steeds heel tof
Bij Schaap is de BB 58 volgens mij gewoon gelijk leverbaar, geen wachtlijst voor.
https://www.schaapcitroen.nl/nl/tudor-horloge-black-bay-39mm-fifty-eight-810032391.html
Je kan zelfs online gelijk bestellen, beide kleuren.
Voor een budget van €4.5K was ik sowieso voor de BB58 gegaan!
Ik zelf vind die Zenith Defy heel vet. De skeleton op stalen band (titanium) is rond de 4.5k te vinden.
Als ik jou was zou ik het bij de bb58 houden.
Als je nog 1000 euro extra kan/wil besteden gaat er geen hele nieuwe horlogewereld van mogelijkheden open.
Als je een horloge uit het eerstvolgende hogere segment overweegt dan zou ik nog even doorsparen zodat je niet in de instappers/afdankertjes terecht komt.
@Selfie Jij wil gewoon een BB 58. En terecht.
De zoekopdracht is zo geschreven dat er maar 1 echte kandidaat uit kan komen. Jezelf dus niet langer voor de gek houden en gewoon die BB 58 kopen
Ik heb vorig jaar een nieuwe Omega Seamaster 300 gekocht. Als ik dit over mocht doen was ik voor de BB 58 gegaan, ben wel een beetje uitgekeken op de Seamaster. De Bb heeft een meer tijdloos uiterlijk vind ik.
Voor dat bedrag heb je dit met een list van €6600,- en het gevoel qua afwerking van nog een klasse hoger.
dank! Ik ga meteen even informeren.