BB58 GMT Pepsi

Ik denk niet dat Tudor kijkt naar de OP (die inmiddels 5000+ is), maar er moet wel een duidelijke reden zijn om meer te betalen voor het paradepaardje, de BB58.

Ik vermoed (en hoop) dat er nog veel kleuren gaan komen.

3 likes

Ik ben wel benieuwd wat de volgende kleur wordt. Rood of groen? Maar dan wel met een zwarte plaat. Of wellicht een zwarte plaat en bezel maar zonder gilt.

Ik heb een keer een Photoshop gemaakt van de oudere BB blue met de bezel van de BB black.

Dit zou in 58 formaat een lekkere duiker zijn. Maargoed, Tudor reageert niet op mijn open sollicitatie als creative director, dus het laat nog even op zich wachten.

14 likes

Ja dit zou ik wel gaaf vinden! Maar het liefst wel de dial lay-out van de huidige BB58.

Ik hoop in ieder geval wel dat een eventuele groene BB58 alleen een groene bezel heeft. Ik denk niet dat ik een groene plaat mooi ga vinden. :face_with_monocle:

4 likes

Vlug investeren! :rofl:
Uiteraard gewoon vanzelfsprekend dat Tudor gebruik maakt van de ontwerpen van de Rolex binnenwerken. Maar zo extreem veel ontwikkeling zal er dan ook niet inzitten als de problemen zelf gekopieerd zijn. Zou eigenlijk wel eens het binnenwerk willen zien en vergelijken met de Rolex variant…

1 like

Dit artikel is wel interessant. Gaat iets verder in op het in-house movement MT5402 van Tudor en de 3135 van Rolex.

Wat grappig… ik heb nooit geweten dat Tudor in het verleden een horloge heeft uitgebracht met een see-through caseback. North Flag.

2 likes

Klopt, zelf 1x een service gehad en de tweede keer een volledig nieuwe. Van andere heb ik ook gehoord dat ze een vervanging hebben ontvangen. Issue lijkt opgelost maar met tijd zullen we het zeker weten

1 like

Zoiets doen dan?

8 likes

10/10, would bang buy.

3 likes

#metoo

1 like

Very close… ik zou wellicht de printing wit doen in plaats van zilver. :clap:

1 like

Zwarte plaat en gekleurde bezel. Ik ben voor. De blauwe plaat bij de blauwe variant is mij té blauw.
Groene, rode, gmt of zwarte zonder gilt::ok_hand:t2:

2 likes

Glaasje aan de achterkant zou mooie aanvulling bij bb58 zijn. Toch mooi om het hart te kunnen zien kloppen.

2 likes

Nou moet ik zeggen dat ik het hart MT5402 niet heul mooi vind. :dizzy_face: Weinig moeite gedaan om te decoreren. :grimacing:

mt5402-49

1 like

Zeker waar! Concullega’s kunnen het ook dus zou mooie uitdaging zijn :slightly_smiling_face:. Nog genoeg wensen voor een toch al pracht watch!

1 like

Vroeger was ik ook fan van de showcasebacks. Tot ik eens een A. Lange zag en dan is het plots wel triest om een “gewoon” binnenwerk achter glas te zetten. Heb momenteel geen enkel uurwerk waar ik het binnenwerk van kan zien (zonder te openen) en dat is best oké.

2 likes

Meteen alle 41mm BB’s vervangen. Die dingen liggen als een sjoelschijf op je pols.

2 likes

Dat hangt dan toch echt van je pols af. Ik heb een GMT en heb hem nog geen seconde te groot gevonden.

TUDOR BLACK BAY GMT TITANIUM WITH FADED BLUE-GREY BEZEL “PREDICTION”
REF. 79830TB

11 likes

Wel gaaf, zie alleen titanium niet zo snel gebeuren. Ik laat mij echter graag verrassen!

1 like