Beater tips gezocht

Mooi! Welk type is dit?

1 like

Bij echt hak en sloopwerk gaat mijn horloge gewoon even af . Verder draag ik eigenlijk gewoon altijd alles .
Een leuke beater binnen budget is dit wel misschien voor jou.


Quartz, 20atm. op staal plus een MN band die heerlijk draagt .
En wat betreft afmetingen is deze gelijk aan de 58 alleen nog wat platter .

2 likes

Dankjewel! Het is de Khaki Field Automatic 40 mm. De H70595593.

1 like

Wat is een ideale beater vraag ik me nog altijd af. In mijn geval is dat mijn Bulova Super Seville. Die is lekker licht, compact en stijlvol. Maar helaas is die nu stuc en is die bij de horlogemaker.

Maar mijn Fossil of Festina zouden ook perfect zijn als beater maar die draag ik enkel als ik het gras moet maaien. Dat omdat die te fors zijn in vergelijk met de Bulova.

Ik denk het heel afhankelijk is van je doel en gebruik.

Een horloge waar je zonder omzien de dag mee door kan. Klussen, spelen in de tuin met de kids, water etc. Zou allemaal kunnen met mijn beide Tudor horloges maar dat doe ik niet.

1 like

Gewoon lekker die BB58 knallen!

1 like

Gaat niet gebeuren met de 58. Anders had ik hier ook geen advies gevraagd :joy::sweat_smile:

2 likes

Met als kers op de taart een gehard stalen kast en band:

2 likes

Look no further! De ultieme beater:

2 likes

41,5mm :white_check_mark:
Metalen bracelet :white_check_mark:
Tough movement :white_check_mark:
100m WR :white_check_mark:
Fantastisch afgewerkt :white_check_mark:
Binnen budget :white_check_mark:

Ik scoorde er afgelopen jaar eentje voor 420 Euro door een handelaar via Chrono. 38mm, maar toch.


Wel een khaki, geen stalen band. :slight_smile: Maar een vintage vibe achtig field horloge slaat ook als een lul op een drumstel als het op staal ligt. Field watches draag je op NATO, Perlon of leer. Punt.

4 likes

Seestern heeft ook wel mooie horloges ertussen zitten. Aantal doxa hommages binnen budget.

Nog beter binnen budget. :slight_smile:

Seiko SRPG27K1, nu 190 bij Brandfield.

4 likes

Als je beater ook gescgikt moet zijn voor het ruigste werk kan ik je de Victorinox INOX van harte aanraden. Ik heb de INOX Professional Diver op rubber, maar hij is ook verkrijgbaar op staal. Voor niet meer dan € 350 heb je een goed gebruikt exemplaar. Zie mijn NA: NA: Victorinox INOX Professional Diver.

2 likes

Voor een niet te dure beater zou ik langs outlet roermond gaan, ligt altijd wel iets leuks onder de €500,-

Daarnaast raad ik voor beaters altijd g-shocks aan , beter is er eigenlijk niet :wink::+1:

2 likes

Aevig Balaur… en nog in het blauw ook :wink:

2 likes

Mijn Tudor past ook in dat rijtje maar wat zijn klussen? De vaatwasser inruimen, gras maaien? Of met een sloophamer muurtjes en tegels eruit tikken?

In het eerste voorbeeld is een automaat gewoon mogelijk zijn, in het laatste zou ik naar een quartz of een G-shock kijken.

Deze wellicht iets voor je?

2 likes

Tissot PRX 40 205 Quartz (Ref. T137.410.11.041.00), €350,00

1 like

koop dan een Casio van 3 tientjes.

1 like