Ik ben op zoek naar een horloge waarmee ik onbezorgd op vakantie kan. Iets meer toelichting; in het bezit van een aantal vintage omegas die ik zeker niet mee wil nemen op vakantie (diefstal, water, zand…). Recent heb ik mijn oude vertrouwde seiko sports 5 laten vallen en is het glas van de case back kapot. Helaas, want dat was een prima horloge voor een vakantie waar je je niet druk om hoeft te maken.
Ieder nadeel heeft z’n voordeel zal ik dan maar zeggen, want dan kan ik misschien weer iets leuks anders kopen.
Wat raden jullie aan/ vinden jullie gaaf (gebruikt, nieuw kan je waarschijnlijk niet zo veel vinden) voor rond de 200 euro. Iets wat niet kapot kan er ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet.
Kleine side note; ik heb dunne polsen dus geen joekel van 44mm, max 42 maar liever nog kleiner.
Tja… wel erg praktisch maar vind het altijd een beetje een kinderlijk horloge (no offense naar degene die 'm dragen). Al moet ik zeggen dat deze er nog best wel oké uit ziet.
Vintage met een nato oid lijkt mij ook wel erg leuk. Het liefst zou ik een Seamaster 120 kopen én dragen maar dan moet ik dit jaar de vakantie overslaan ben ik bang haha.
Ik draag dit horloge nu al bijna elke dag het afgelopen jaar en bevalt me prima. Is slechts 38mm en gebouwd als een tank, betrouwbaar uurwerk, 200 meter waterdicht en super lume!
Precista… nog nooit van gehoord! Gaaf klokje. Kom er met even snel googelen op werk niet achter waar je deze kan kopen/wat de prijs is. Waar heb je deze gekocht en wat heb je er voor betaald?
Ja nu niet meer leverbaar, maar er is verleden jaar een inkoop actie geweest hier op 't forum. Er zijn er een stuk of 40 hier verkocht, dus wie weet is er nog iemand die 'm wil verkopen. Deze zit wel in de prijsklasse waarin jij zoekt.