Beater voor de zomer

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een horloge waarmee ik onbezorgd op vakantie kan. Iets meer toelichting; in het bezit van een aantal vintage omegas die ik zeker niet mee wil nemen op vakantie (diefstal, water, zand…). Recent heb ik mijn oude vertrouwde seiko sports 5 laten vallen en is het glas van de case back kapot. Helaas, want dat was een prima horloge voor een vakantie waar je je niet druk om hoeft te maken.

Ieder nadeel heeft z’n voordeel zal ik dan maar zeggen, want dan kan ik misschien weer iets leuks anders kopen.

Wat raden jullie aan/ vinden jullie gaaf (gebruikt, nieuw kan je waarschijnlijk niet zo veel vinden) voor rond de 200 euro. Iets wat niet kapot kan er ook nog een beetje fatsoenlijk uit ziet.

Kleine side note; ik heb dunne polsen dus geen joekel van 44mm, max 42 maar liever nog kleiner.

Thanks!

2 likes

Deze ga je waarschijnlijk nog 10x horen

8 likes

Zeker ook zelf al aan gedacht. Goede optie! Maar lijkt mij ook wel leuk om niet de standaard kant op te gaan.

Een Casio g shock. Heb je in alle geuren en kleuren en is denk ik een van de betere vakantie horloges

Zoiets bijv

Tja… wel erg praktisch maar vind het altijd een beetje een kinderlijk horloge (no offense naar degene die 'm dragen). Al moet ik zeggen dat deze er nog best wel oké uit ziet.

1 like

Een stevige Rus is misschien een optie?

Oriënt Mako, topper voor het geld.

Staat er volgens mij een in het blauwe deel.

Gr. Marc

4 likes

Vostok Amphibia? Kun je 130 euro nog voor je vakantie gebruiken :wink:

2 likes

Is een sportief vintage horloge op een frisse Nato geen leuk idee? Bijvoorbeeld een Certina Argonaut.

Of deze leuke Citizen Eagle 7 :wink:

2 likes

Hou je nog geld over ook. :sunglasses:

2 likes

Vintage met een nato oid lijkt mij ook wel erg leuk. Het liefst zou ik een Seamaster 120 kopen én dragen maar dan moet ik dit jaar de vakantie overslaan ben ik bang haha.

Ik draag dit horloge nu al bijna elke dag het afgelopen jaar en bevalt me prima. Is slechts 38mm en gebouwd als een tank, betrouwbaar uurwerk, 200 meter waterdicht en super lume!

De Citizen NY2300

1 like

Ik zou deze doen
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-citizen-bn0100-051e-excalibur/211485?u=erikje

2 likes

Twijfel of ik niet gewoon iets dieper in de buidel moet tasten. Is ook niet zo dat ik het horloge nooit meer draag na de vakantie natuurlijk.

Heb deze nu zelf sinds 2weken, topper :+1:

39 mm bezel /40mm kast, tank van een horloge :relieved:

2 likes

Of je doet een @RLC tje :wink:

1 like

Precista… nog nooit van gehoord! Gaaf klokje. Kom er met even snel googelen op werk niet achter waar je deze kan kopen/wat de prijs is. Waar heb je deze gekocht en wat heb je er voor betaald?

https://www.timefactors.com/precista.htm

‘Sold out’ :angry:

Ja nu niet meer leverbaar, maar er is verleden jaar een inkoop actie geweest hier op 't forum. Er zijn er een stuk of 40 hier verkocht, dus wie weet is er nog iemand die 'm wil verkopen. Deze zit wel in de prijsklasse waarin jij zoekt.