Oef Bill. Dit is uit de hand gelopen zegš±
Wow!!!
Ik heb al een display voor de modelautootjes, vrees dat nog een erbij voor de horloges wat te veel wordt
Tis kwantiteit. Geen vermogen.
De een spaart horloges of postzegels en de ander autoās
Als er nog mensen kinderhorloges of quartz horloges hebben die stof vangen en die min of meer ongebruikt zijn? Dan zou ik meer mensen kunnen verassen met Sint of kerst .
Kamer 2 van 3?
Dat is me een collectie.
Heb je ook een voorkeurs merk?
Bedankt voor het schrijven, mooi om de gedachten erachter te lezen. En ik word gewoon heel blij van je verhaal, prachtig hoe je om medemens geeft
Opmerkzaam. Dit doosje zat bij the ugly watch company horloge.
Maar die Cod vroeg ik me al af wat het was. Komt bij UPS vandaan of customs
Tis net als met eten ik lust alles. Maar heb voorkeur voor aparte horloges. Ovale vormen zoals de stadium poljot of de diep rode kleur van mijn Oriƫnt kamasu
Kabeljauw of in dit geval waarschijnlijk Cash on delivery. Dat er betaald moet worden bij aflevering.
Dank je voor je verhaal delen. Je bent heel goed bezig, respect.
Wanneer het woord keuzestress een nieuwe dimensie krijgt
Dat waren dus 11,25 euro aan handling Costs en een gratis horloge.
Schitterend Bill!
Laatst nog zaken met Bill mogen doen en mijn (helaas) te grote Casio Duro aan hem verkocht!
Echte liefhebber!
Geniet van je hobby!
Zeker bij Russen is dat wel een dingetje ja.
Wat ik erg komisch vond is dat het het moderne Raketa het zelfs heel trots op hun homepage noemt compleet met geluidsfragment
Je weet in ieder geval op afstand dat ze het doen.
Ga ik eens proberen fotoshop is niet mijn sterkste punt.
Mijn vrienden noemen me Bill+
Dat heb ik met mijn āatoombomā Invicta. Russische duiker met giga kroon. Doet gewoon zeer. Maar is wel grappig
Nee daar doe ik het niet voor. Is soms wel grappig wat mensen bieden, terwijl ik toch niet verkoop, en ik stiekem weet dat ik een paar tientjes betaald heb.
Ik zal eerder overstag gaan door iemands enthousiasme dan het geld.